וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיילור רוצ'סטי: "אני ופארמר יכולים להרכיב קו אחורי קטלני"

26.8.2015 / 18:00

מכבי תל אביב חגגה את פתיחת העונה החדשה ביד אליהו, והציגה את הזרים החדשים. פארמר: "רוצה לזכות בכל התארים", פניני: "יש דם חדש ואנרגיות חדשות". גודס על אופציית רנדל: "שאלתי אותו לשלומו, נהיה עם האצבע על הדופק"

עריכת וידאו: קובי אליהו
שחקני הרכש של מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הפנים החדשות של מכבי תל אביב, וגם כמה פרצופים שכבר מוכרים/ברני ארדוב

מכבי תל אביב ערכה הערב (רביעי) את אימון הפתיחה שלה לעונת 2015/16, והצהובים הציגו לראווה את הסגל החדש שבנו לאחר אובדן האליפות להפועל ירושלים. בקיץ צירפה הקבוצה לשורותיה את הגארד ג'ורדן פארמר, שכיכב בה בעבר, וכן את הקלע טיילור רוצ'סטי, הפורוורד הקרואטי הצעיר דראגן בנדר ששיחק אשתקד ברמת גן, ואת הסנטרים ויטור פבראני הברזילאי וטרבור אמבאקווה האמריקאי. מהאימון נעדרו יוגב אוחיון ודגן יבזורי, שנמצאים עם נבחרת ישראל בטורניר הכנה בקרואטיה לקראת היורובאסקט, ודווין סמית' שינחת בישראל ביום שישי. הצטרפו לשידור החי בוואלה! ספורט מאימון הבכורה של הצהובים ביד אליהו.

גארד מכבי תל אביב ג'ורדן פארמר. ברני ארדוב
העונה רק התחילה וכבר הוא עושה רעש. פארמר/ברני ארדוב
שחקן מכבי תל אביב דרגאן בנדר לצד ג'ורדן פארמר, גיא פניני. ברני ארדוב, ברני ארדוב
פניני עם פארמר ובנדר/ברני ארדוב, ברני ארדוב

18:29: מאמן מכבי תל אביב גיא גודס: "שבעה עזבו, היו שחקנים שניצלו את אופציית היציאה, והיו שלא הצליחו ועזבו, זה לא משהו שאנחנו אוהבים כי אנחנו אוהבים המשכיות, אבל עשינו כמה החתמות של שנתיים בלי אופציית יציאה. צריך להתחבר כמה שיותר מהר. לכל עונה יש את הדינמיקה שלה, בנינו קבוצה חדשה לגמרי. גם האימונים כרגע הם לא בסגל מלא, כי דווין יגיע מחר, ואנחנו ללא יוגב ודגן".

על הבעיה הרפואית של רנדל, ועל היותו אופציה לחיזוק הקבוצה בעתיד אמר גודס: "בריאן עבר פציעות, אנחנו מכירים אותו, החוכמה היא להתנהל איתו נכון וזה מה שעשינו איתו בשנה שעברה, בזכות זה הייתה לו עונה טובה ביורוליג. כשמגיעים לקבוצה חדשה ומכניסים אותך לבדיקות אז לא יודעים מזה, אנחנו יודעים מי זה בריאן. שאלתי אותו לשלומו, אנחנו נתעדכן ונהיה עם האצבע על הדופק כדי לראות מה אפשר לעשות".

שחקן מכבי תל אביב טיילור רוצ'סטי. ברני ארדוב
"חשוב שניכנס לכושר מוקדם אבל נהיה בשיא בזמן". רוצ'סטי/ברני ארדוב
הצוות המקצועי החדש של מכבי תל אביב. ברני ארדוב
גודס, עם עוזריו אבן ובוגטין, מאמן הכושר פנאן ומנהל הקבוצה וויצ'יץ'/ברני ארדוב

על צירוף זר נוסף אמר גודס: "כמערכת נצטרך לחשוב אם אנחנו רוצים זר אחד עכשיו ואחד אחר כך, נצטרך לדבר על זה, לראות מה עובד ומה פחות עובד ובאיזה עמדות. צריך לראות גם מה מתפנה בשוק כדי להוסיף את השחקן הכי איכותי. אם מסתכלות על קבוצות ברמה הכי גבוהה כמו ברצלונה וריאל מדריד, הן מחזיקות סגל עמוק, יש פציעות ומחלות וחייבים גיבוי כי אם לא אז יקרה מה שקורה בשנה שעברה. אני לא יכול להגיד בוודאות שבנדר בסגל הסופי אבל דברים יכולים להשתנות, המטרה היא שהוא יקבל דקות, באמריקה הוא אחד מהפרוספקט הכי גדולים שיש, אנחנו צריכים לתת לו לצבור ניסיון כי ההצלחה שלו היא שלנו".

18:27: יו"ר המועדון שמעון מזרחי והמנכ"ל אלי דריקס עלו לפרקט, התיישבו על ספסל הקבוצה והשקיפו על השחקנים.

18:25: גיא גודס, שני עוזריו וניקולה וויצ'יץ' הסתדרו במרכז המגרש לצילום משותף.

גארד מכבי תל אביב סילבן לנדסברג. ברני ארדוב
לנדסברג והתסרוקת החדשה/ברני ארדוב
יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי. ברני ארדוב
אחרי אובדן האליפות לירושלים, היו"ר המיתולוגי שמעון מזרחי רוצה את הצלחת בחזרה/ברני ארדוב

18:19: גיא פניני: "הרגל בסדר, וחזרתי. זהו, אני מצטרף לאימונים, הכול בסדר, הפציעה מאחוריי. הפנים קדימה. הורדתי במשקל, דאגתי לגוף שלי, שיפרתי הרבה דברים גופנית, מרגיש יותר טוב פיזית מלפני הפציעה, עכשיו זה הכול עניין של ביטחון ואני עובד על זה. יש התרגשות מאוד גדולה לקראת העונה הקרבה, הקבוצה כמעט חדשה. יש דם חדש ואנרגיות חדשות, היום מתחילים את המסע".

שחקן מכבי תל אביב טרבור אמבקווה. ברני ארדוב
חיוך ראשון בהיכל. טרבור אמבקווה/ברני ארדוב

18:16: טיילור רוצ'סטי: "אני נרגש להיות כאן, לא כולם פה עדיין, אבל טוב להיות עם הקבוצה, להתרגל לבית החדש ולהכיר את השחקנים, ולשחק כדורסל כי בזה מדובר. אני לא הייתי פה בעונה שעברה, אבל אני יכול לדבר על העונה. אנחנו צריכים לנסות להיות הכי טובים שאנחנו יכולים להיות, חשוב שניכנס לכושר מוקדם אבל נהיה בשיא בזמן. המאמנים מדברים איתנו על הרגשה של משפחה במועדון וזה הכי חשוב מבחינתי, שיהיה קשר בין העיר והשחקנים והקבוצה. אני מקווה ששיתוף הפעולה עם פארמר יהיה טוב, יש לנו שחקנים מגוונים ואפשר יהיה לשחק בסגנונות שונים. אני ופארמר יכולים להרכיב קו אחורי קטלני".

18:14: ג'ורדן פארמר: "כיף לחזור לישראל, לחברים, אני כבר מכיר את הקבוצה ואת העיר. זאת הרגשה נהדרת לחזור לפה". על העזיבה באמצע העונה ל-NBA במהלך הקדנציה הקודמת שלו במכבי תל אביב אמר פארמר: "אני חושב שזאת הייתה חוויה טובה לשני הצדדים. למדתי המון במיוחד מדייויד בלאט, שהוא מאמן מצוין והיה נהדר להתאמן תחתיו. אני מקווה לאתגרים חדשים העונה ורוצה לזכות בכל התארים האפשריים".

על הציפיות מעצמו ומהקבוצה אמר פארמר: "אני צריך להוביל את הקבוצה, להיות עצמי. אני מנהיג מטבעי, ואני רוצה לעזור לחברים. אני אעשה את מה שאני עושה הכי טוב וזה לשחק כדורסל ולהוביל את הקבוצה לניצחונות. אנחנו צריכים להיות קבוצה הגנתית טובה ושלקבוצות אחרות יהיה קשה מולנו".

18:07: אוהדי מכבי תל אביב ביציעים חגגו את עליית מועדון הכדורגל לליגת האלופות.

18:03: המאמן גיא גודס התמקם על הספסל וצופה מהצד.

18:02: לנדסברג ורוצ'סטי הראשונים לעלות לפרקט לאימון, יחד עם השחקנים הצעירים של הקבוצה.

מאמן הכושר של מכבי תל אביב רגב פנאן. ברני ארדוב
מאמן הכושר רגב פנאן/ברני ארדוב
מאמן מכבי תל אביב גיא גודס. ברני ארדוב
עונה חדשה, תקוות חדשות. גודס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully