וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים תקבל 200 אלף יורו ממכבי ת"א לאחר העלייה לצ'מפיונס

26.8.2015 / 17:02

על פי הסכם המכירה של אלי דסה ושלומי אזולאי, הקבוצה מהבירה תרוויח 100 אלף יורו על כל אחד משני השחקנים לאחר העלייה לשלב הבתים. מוראר יחזור בסופ"ש, חודש המו"מ על איינבינדר ובדש

one

מכבי תל אביב הרוויחה סכום כסף גדול מאוד מההעפלה שלה לשלב הבתים של ליגת האלופות, אולם יש עוד כמה קבוצות שיהנו מהסיפור הזה. מלבד בטיס, שתקבל מהצהובים 450 אלף יורו, בכפוף להסכם מכירתו של נוסא איגייבור, גם בית"ר ירושלים בין המרוויחות ותכניס לקופה שלה כ-200 אלף יורו. על פי ההסכם בין הקבוצות בנוגע למכירתם של אלי דסה ושלומי אזולאי, שהושלמה לאחרונה, הקבוצה מהבירה מקבלת כ-100 אלף יורו עבור כל אחד משני השחקנים עם מכבי תל אביב עולה לשלב הבתים, דבר שהתממש אתמול.

בבית"ר מתכוננים למשחק מול מכבי נתניה ביום ראשון, אולם במקביל קיים לחץ גדול מצד הצוות המקצועי לצרף שני שחקנים נוספים. הגעתו של דן איינבינדר עדיין על הפרק, אך בקבוצה מבינים כי אם הדברים לא יתקדמו עד לסוף השבוע, השחקן צפוי לחתום בקבוצה אחרת, כאשר עירוני קרית שמונה והפועל תל אביב מתעניינות בו.

בבית"ר היו רוצים לצרף את ברק בדש, אך נראה כי הפערים הכספיים גדולים ורק אם מכבי תל אביב תתגמש ותפצה את השחקן, ניתן יהיה להגיע לעיסקה. בדש מעוניין בחוזה לשנתיים וישנן מספר קבוצות שמוכנות לתת לו זאת. בבית"ר מקווים כי לפחות אחד מהשניים יחתום בקבוצה עד לשבוע הבא.

שלומי אזולאי שחקן מכבי תל אביב (שמאל) עם אלי דסה. קובי אליהו
גם בית"ר הרוויחה מאתמול. דסה ואזולאי/קובי אליהו

ולאד מוראר אמור לנחות בישראל בסוף השבוע ולהתחיל באימונים קלים עם הקבוצה. השחקן טוען כי ערך אימוני ריצה וכי הוא אינו סובל עוד מכאבים ויכול לחזור לפעילות בהדרגה. בבית"ר סקפטיים וממתינים להגעתו לארץ על מנת לבדוק את המצב והם ידרשו ממוראר לחתום על הסכם המתיר את חוזהו אם לא יחלים מהפציעה, היות והוא סבל ממנה עוד לפני שהגיע לארץ.

חסוס רואדה עשוי להיכלל בסגל הקבוצה למפגש מול נתניה. השחקן ממשיך לערוך אימונים אישיים גם ביום החופש של הקבוצה ובמועדון מדברים על כך שהשחקן שמשדר רמת רצינות גבוהה ויכול להשפיע מאוד. יחד עם זאת, בבית"ר חוששים לתת לרואדה לשחק עד אשר יהיה בכושר מלא ובונים על הפגרה לאחר המשחק הקרוב ועל מספר משחקי אימון שיתקיימו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully