וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הודיעה על סיכום עם הקשר הפולני לודוביק אוברניאק

בצל סערת אלירן עטר, הירוקים קרובים לצירוף זר עם רזומה מרשים: שחקן ורדר ברמן ינחת ברביעי בישראל וצפוי לעבור בדיקות רפואיות בקבוצה של רוני לוי. פיורנטינה הגישה הצעה על טאלב טואטחה בסך 1.5 מיליון יורו, הירוקים מסרבים לשחררו

ניב אהרונסון

מכבי חיפה הודיעה היום (שלישי) על סיכום עם הקשר לודוביק אוברניאק. הפולני-צרפתי בן ה-30 ששייך לוורדר ברמן צפוי לנחות כבר מחר בישראל ולעבור בדיקות רפואיות אצל הירוקים. אוברניאק נולד בצרפת ואף שיחק במשחק ידידות של נבחרת צרפת הצעירה, אך בסופו של דבר ניצל את היותו נכד לסבא פולני ובחר לייצג את פולין, שאת מדיה לבש 34 פעמים וכבש שישה שערים.

אוברניאק גדל במץ ושיחק במדיה חמש שנים, לפני שעבר לליל שם שיחק חמש שנים נוספות וכבש 19 שערים. הוא זכה עם הקבוצה בדאבל ב-2011, כאשר בנוסף לשני שערי ליגה היה חתום על שער הניצחון בגמר הגביע לרשת פריס סן ז'רמן בדקה ה-89. בשנת 2012 הוא הוחתם בבורדו, שם כבש 14 שערים בשלוש עונות, לפני שנדד לבונדסליגה בינואר 2014 וחתם בורדר ברמן. אחרי שלא הצליח להשתלב בגרמניה, הוא הושאל כעבור שנה לריזספור הטורקית, בשורותיה שיחק 16 משחקים בחצי העונה האחרונה. ב-4 באפריל נאלץ לנטוש את המשחק מול פנרבחצ'ה והיה חשש לבעיות בלבו, אך לאחר שנבדק התברר כי הייתה זו תשישות בלבד.

צפו בביצועיו

אוברניאק, שהחזיק בחוזה לעונה נוספת בוורדר ברמן, קיבל את השחרור מהקבוצה הגרמנית וניהל לאחרונה מגעים עם פאוק סלוניקי וסטנדרד ליאז', כשגם ראיו וייקאנו הספרדית התעניינה בצירופו. בימיו בבורדו שיחק נגד מכבי תל אביב, כשנכנס כמחליף בהפסד הביתי 2:1 של הצרפתים בשלב הבתים של הליגה האירופית לפני כשנתיים.

עוד במכבי חיפה: פיורנטינה האיטלקית הגישה כבר לפני מספר שבועות הצעה על טאלב טואטחה בסך 1.5 מיליון יורו. כרגע במכבי חיפה מסרבים לשחרר את המגן. טואטחה ואביו הגיעו היום למשרדים של יעקב שחר כדי לנסות ולשכנע אותו לשחרר את המגן. יש לציין כי טואטחה לא אמור להצטרף לסגל של פיורנטינה, קבוצתו של פאולו סוזה, אלא להיות מושאל ממנה לקבוצת מוסקרון הבלגית, שבבעלות פיני זהבי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אביו של טאלב טואטחה, שחקן מכבי חיפה, לפני פגישה עם שחר. ניב אהרונסון
מחכים לשחר. אביו של טואטחה/ניב אהרונסון
טאלב טואטחה, שחקן מכבי חיפה, לפני פגישה עם שחר. ניב אהרונסון
יעבור? טואטחה/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully