וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב מבקרים את מנדיונדו: "כולנו הופתענו מההרכב, אין לזה הסבר"

שחקני הפועל תל אביב הגיבו בפליאה ל-11 של המאמן בטדי: "לא היה שום סדר במגרש, החילופים באו מאוחר מדי". שיימן לא נכלל בסגל בעקבות תקרית עם מנדיונדו, יחזקאל וספורי "איכזבו" ונותרו בחוץ

צילום ועריכה: קובי אליהו

אין אחד בהפועל תל אביב שיצא מאוכזב מה-0:0 אמש (שני) בטדי מול בית"ר ירושלים. שביעות הרצון בהפועל נובעת בעיקר מהעובדה שהקבוצה לא הפסידה ואף לא ספגה. עם זאת, לא מעט דרמות והפתעות התרחשו אצל שחקני הפועל תל אביב לפני המשחק בעקבות החלטותיו של המאמן, ססאר מנדיונדו.

ההפתעה הראשונה של הספרדי באה מכיוון הסגל. המגן שמואל שיימן, שפתח בכל המשחקים עד אתמול, אפילו לא היה על תקן מחליף. בהפועל סיפרו אמש על מיני תקרית באחד האימונים בין המגן למאמן, דבר שגרם למנדיונדו להוציא את שיימן מחוץ לסגל. בנוסף, בהפועל סיפרו שגם במקרה של שגיב יחזקאל ושל רמזי ספורי, הדברים דומים. אומנם במקרה שלהם לא מדובר בתקרית אמיתית בין הצוות המקצועי לשחקנים, אלא על אכזבה מרמת הביצועים שלהם באימונים והעובדה כי מנדיונדו רצה שחקנים בעל אופי הגנתי יותר בסגל.

מאמן הפועל תל אביב, ססאר מנדיונדו. ברני ארדוב
חוטף מהשחקנים. מנדיונדו/ברני ארדוב

ההפתעה השנייה מהמאמן החדש הגיעה כשבישר להם על ההרכב. בן אלגרבלי, שלא שותף כלל במשחקי גביע הטוטו, תפס את מקומו של אדי גוטליב במרכז ההגנה. גם במקרה הזה, נראה כי מנדיונדו דורש מהבלם שהגיע מעכו למאמץ גדול יותר באימונים. בנוסף, העובדה שאיאד אבו עביד פתח כמגן שמאלי גרמה לפליאה. "כולנו הופתענו מהרכב שאף פעם לא תורגל", העיד אחד השחקנים. "אין בעיה לשנות, אבל צריך קצת לתרגל אותו ולא להפתיע את כולם ביום המשחק. לא היה סדר בכלל במגרש. אי אפשר לעשות דברים כאלה, במיוחד כשמדובר בקבוצה חדשה שכבר התחילה לגבש איזשהו הרכב קבוע".

מלבד זאת, העידו חלק מהשחקנים כי מנדיונדו שם דגש לפני המשחק רק על הצד הגנתי ולטענתם היה חשוב לספרדי יותר לא לספוג מאשר לכבוש. "אין הסבר למה שהיה בטדי", אמר שחקן. "כולם ראו כמה בית"ר חלשה ואף אחד אצלנו לא הגיב לזה. אם היינו מעזים, זה היה נראה אחרת. החילופים היו מאוחרים מדי. אי אפשר לשחק בלי חלוץ".

היו גם היו מספר נקודות אור עבור האדומים אמש. במועדון היו מרוצים מאוד מאיסו לינגאנה, לוקאס וינטרה וליביו אנטל שהיו מהטובים במגרש אתמול ומקווים כי השלושה, יחד עם כושר טוב יותר מצד שחקנים נוספים, ירימו את הקבוצה ליכולת טובה יותר כבר במחזורים הבאים. "אהבתי לחזור לכאן כי האיצטדיון פה הוא מאוד נחמד, אבל אני מקצוען והעובדה היא שעכשיו אני בהפועל", סיכם ליביו אנטל את הביקור שלו בטדי. "אני מרוצה מהמשחק שלנו הערב ובעיקר מהנקודה שהוצאנו. היינו צריכים את הנקודה הזו ואני מקווה במשחק הבא נביא לפחות נקודה. לדעתי שיחקנו טוב מאוד בשביל קבוצה חדשה, השחקנים פה הם מאוד צעירים וזה שונה. זה מאוד קשה בשביל כל קבוצה להביא כל כך הרבה שחקנים חדשים".

עוד באותו נושא

ליגת העל: בית"ר ירושלים והפועל תל אביב נפרדו ב-0:0, צפו בתקציר

לכתבה המלאה
שמואל שיימן שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
תקרית עם המאמן. שיימן/ברני ארדוב

בהפועל מודעים לבעיה בחוד, אך כרגע אין מועמד רציני לעמדת החלוץ. הקבוצה אמורה השבוע לצרף באופן סופי את סיראז' נאסר מהפועל באר שבע ותמתין להתפתחויות נוספות אצל קבוצות אחרות בליגה לקראת סיום חלון העברות. אם יתפנה חלוץ שיענה על הציפיות, בהפועל יכנסו למשא ומתן כדי לרכוש אותו. ישנם גורמים במועדון שהציעו שוב את טוטו תמוז, אך בשלב זה לא נראה שתהיה פנייה נוספת לחלוץ.

בתגובה לידיעה נמסר מהפועל תל אביב: "צר לנו לקלקל סיפור טוב עם עובדה אחת והיא שלא הייתה תקרית, לא מיני תקרית ואפילו לא תקרית קומפקט. מדובר בהחלטה מקצועית של המאמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully