וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רג'י וויין מצטרף לניו אינגלנד, ג'ורדי נלסון גמר את העונה

24.8.2015 / 21:51

האלופה הפתיעה והגיעה לסיכום לעונה אחת עם התופס הוותיק, שנאבק בה במשך 14 העונות בליגה במדי אינדיאנפוליס. התופס של גרין ביי קרע את הרצועה. יוסטון הודיעה: בריאן הוייר יהיה הקוורטרבק הפותח

רג'י וויין אינדיאנפוליס קולטס. AP
עד היום הוא נלחם בניו אינגלנד/AP

האלופה ניו אינגלנד מתכוננת לפתיחת העונה ועדיין לא יודעת האם העונש של טום בריידי יישאר כמו שהוא והקוורטרבק יושעה לארבעת המשחקים הראשונים של העונה. בינתיים, הפטריוטס סגרו הערב (שני) דיל מעניין מאוד כאשר הגיעו לסיכום על חוזה לעונה אחת עם רג'י וויין.

התופס הוותיק נפרד מאינדיאנפוליס עם סיום העונה החולפת לאחר שהעביר את כל 14 העונות שלו בליגה במדי הקולטס, היריבה הגדולה ביותר של ניו אינגלנד בעשור וחצי החולף. כעת, הוא ינסה להוכיח שכוחו עדיין במותניו ואולי גם יוכל לספר סופסוף מי זורק יותר מדויק, טום בריידי או פייטון מאנינג. וויין תפס בעונה שעברה 64 כדורים ל-779 יארדים וצמד טאצ'דאונים בלבד.

* גרין ביי אימתה הערב את החדשות הרעות: ג'ורדי נלסון, התופס המצטיין של הקבוצה, יחמיץ את עונת 2015 בשל קרע ברצועה הצולבת, שנגרם לו במהלך המשחק אמש מול פיטסבורג. "קשה לאבד בחור כזה, במשחק כל כך חסר חשיבות", אמר ארון רוג'רס בכאב.

* יוסטון הודיעה שבריאן הוייר ניצח, כצפוי יש לומר, את ריאן מאלט במאבק על תפקיד הקוורטרבק הפותח והוא זה שיוביל את הטקסאנס בפתיחת העונה הקרובה. לאורך מחנה האימונים התעקש ביל אובריאן, מאמן יוסטון, ששני הקוורטרבקים נמצאים בתחרות על התפקיד, אולם מהרגע הראשון הוייר, שהגיע מקליבלנד, סומן כפייבוריט.

* ניו יורק ג'איינטס הודיעה שאוסי יומאניורה, הליינבקר ששיחק במדי הקבוצה בין 2003 ל-2012 וזכה עמה בשתי אליפויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully