וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: המעברים הגדולים בין בית"ר ירושלים להפועל תל אביב

24.8.2015 / 16:00

עופר שטרית, אסי דומב, אילן בכר, אישטוון פישונט, אבוקסיס וכמובן שמעון גרשון. לקראת המפגש בין הרוש לקליימן, חזרנו לשחקנים הבולטים שחצו את הקווים לאורך השנים

ברני ארדוב

בית"ר ירושלים תארח הערב את הפועל תל אביב. שני השוערים בוריס קליימן מבית"ר ירושלים וגם אריאל הרוש שיעמוד שבשער האדומים יעמדו במוקד העניינים, אחרי שחצו את הקווים מאדום לצהוב. על רקע היריבות הגדולה בין המועדונים, הנה חמשת המעברים הגדולים, ב-20 השנים האחרונות, של שחקנים מהפועל לבית"ר, ולהיפך.

מקום חמישי: עופר שטרית ואסי דומב עברו ב-1998 מהפועל לבית"ר, בעונה שאחרי אליפות השרוכים המפורסמת של בית"ר.

מקום רביעי: אילן בכר עבר בשנת 1999 מצהוב לאדום והיה שותף לעונת הדאבל הנפלאה של הפועל תל אביב.

במקום השלישי, הקשר אישטוון פישונט. ההונגרי, היה שותף לשתי אליפויות של בית"ר, עשה הגיחה קלה לפרנקפורט בגרמניה ואז חצה את הכביש להפועל תל אביב. הוא זכה בדאבל עם האדומים והיה שותף למסע האירופאי המיתולוגי בגביע אופ"א ב-2001

במקום השני יוסי אבוקסיס שגדל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב ומ-1995 שיחק שש עונות במדי בית"ר וזכה איתה בשתי אליפויות. אבוקסיס חזר הביתה להפועל ב-2001. אוהדי בית"ר מזכירים לו את זה עד היום, בכל ביקור שלו בטדי, ובכל משחק בין הקבוצות.

במקום הראשון, המעבר הדרמטי והזכור ביותר: שמעון גרשון, ששיחק אצל האדומים, מקבוצת הילדים עד הבוגרים, היה הקפטן ואחד הסמלים הגדולים של הפועל תל אביב, אך בסופו של דבר ולאחר קיץ ארוך של משא ומתן עם הנהלות שני המועדונים, התפתה ב-2006 לטובת הכסף הגדול של גאידמק ועבר לבית"ר ירושלים. גרשון כינס מסיבת עיתונאים מרגשת, בה הזיל דמעה יותר מפעם אחת וסיפר את השתלשלות העניינים שקדמו למעבר הדרמטי.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully