וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אלירן עטר יועמד לדין במועדון

הירוקים הוציאו הודעה רשמית, בה נכתב כי לאחר פגישה בין המאמן רוני לוי לבעלים יעקב שחר הוחלט להעמיד את חלוץ הקבוצה לדין. שחר הצדיק את השעייתו של השחקן, אך הוחלט לסיימה

one

בתוך כל סערת אלירן עטר, רוני לוי ומכבי חיפה, הוציאו הירוקים הודעה היום (שני) ובה פירטו מה יהיו הצעדים הבאים בנושא. מכבי חיפה הודיעה כי בתום פגישה בין בעלי המועדון יעקב שחר למאמן רוני לוי, הוחלט להעמיד את החלוץ לוועדת משמעת ולסיים את השעייתו. עם זאת, נכתב בהודעה הרשמית כי שחר גיבה והצדיק את החלטתו של לוי להשעות את עטר.

כזכור, מוקדם יותר הבהירו בקבוצה את עמדתם לגבי בעיית המשמעת של עטר והעובדה שהוחלט להשעותו: "רוני לא סתם חתם פה לשלוש שנים, נעמוד מאחורי כל החלטה שלו". מאז התאקל בין המאמן לקפטן יוסי בניון אחרי משחק גביע הטוטו מול בני סכנין, מלחמות הכוח במועדון התעצמו והגיעו לכדי רתיחה במחצית המשחק מול בני יהודה. יומיים אחרי התבוסה, במכבי חיפה הבהירו שלוי יקבל את הגיבוי המלא לכל מהלך מקצועי שיעשה.

אתמול, לאחר שעטר הגיע למתחם האימונים בכפר גלים, מצא את ארונו נעול ואף קיבל הודעה על השעייתו מהקבוצה, נעשו ניסיונות לא מעטים מצד אנשים במועדון לסיים את הסכסוך בין לוי לחלוץ. המאמן דרש שעטר יוציא הודעת התנצלות פומבית אך החלוץ סירב בתוקף למתווה. לפי גורמים במועדון לוי שם לו למטרה להביא להיררכיה ברורה בקבוצה וכן להביא לביטול מצב בו יש מחנאות. על פי שחקנים במכבי חיפה, התחושה היא שלוי סימן קליקה ספציפית שכוללת בתוכה בין היתר את יוסי בניון, חן עזרא, אוראל דגני ועטר. היחסים בינו לבין השחקנים הללו מתוחים מאוד כך הגדירו בקבוצה. אותם שחקנים שטוענים כך אמרו שהתחושה היא שכל אחד מהארבעה נמצא על הכוונת של לוי ועשוי להיות משוחרר.

אלירן עטר שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
יישאר בסופו של דבר? אלירן עטר/יוסי ציפקיס

חלק מהשחקנים טענו שתהיה זו וטעות לבצע שחרור המוני כל כך בשלב כזה של העונה. עטר עצמו סירב בתוקף להגיב לדברים נגדו. גורם המקורב להנהלת המועדון הוסיף ואמר בנושא: "המסר מההנהלה לכולם הוא די ברור. אפילו אם שחקן בסדר גודל של בניון לא יבין אותו הוא גם עשוי לא להיות בקבוצה".

עם זאת, במכבי חיפה סיפרו שמאז שנוצר הפיצוץ עם עטר, בניון שמר על שקט בגזרתו ובניגוד לחלוץ הוא העדיף שלא להיכנס לעימות חזיתי עם לוי, מה שיוצר רושם אצל גורמים במועדון שבשלב זה הקפטן יישאר, אולם כל תאקל קטן עשוי לשנות את המצב. בנוסף, ישנם גורמים הטוענים שלוי יתעקש להיפרד מהקפטן גם אם לא תירשם תקרית נוספת.

במכבי חיפה ניסו ללקק את הפצעים ביממה האחרונה. המועדון עובר סחרור של ממש, אך יש עדיין גורמים שטוענים שמתוך כל הבלגן יכולים לצאת דברים טובים: "שיש לך 30,000 אנשים ביציע שמתנהגים למופת אתה לא יכול לעבור על הופעה כזו על סדר היום", אמר גורם בקבוצה. "הדרישה במועדון שכל שחקן יהיה עם מחוייבות לקהל ולמועדון ואם לא הוא לא יהיה בקבוצה. טוב שקיבלנו את הסטירה כבר במחזור הראשון. מפה הדברים יכולים להשתנות רק לטובה".

כמה מאוהדי מכבי חיפה הגיעו למחות היום מול משרדו של יעקב שחר ברחוב המסגר בתל אביב ותלו שלטים דוגמת: "יעקב שחר לך הביתה, רחם עלינו", "הדג מסריח מהראש", "אני יודע מה עשיתם בקיץ האחרון - כלום!" ו"16000 מנויים לא טועים".

עדכון ראשון: 16:22

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
יוסי בניון שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
לא ברור אם יישאר. יוסי בניון/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully