וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיטסבורג גברה על גרין ביי, ג'ורדי נלסון ומאורקיס פונסי נפצעו

24.8.2015 / 8:06

הסטילרס עשו מהפך ברבע האחרון ורשמו 19:24, אבל מה שמשך את תשומת הלב היו הפציעות: הפאקרס חוששים שנלסון קרע את הרצועה וגמר את העונה, הסנטר של פיטסבורג נפגע בקרסול ויזדקק לניתוח

ג'ורדי נלסון גרין ביי פאקרס. Vincent Pugliese, AP
זה נראה רע עבורו. נלסון/AP, Vincent Pugliese

שלושה משחקים נוספים נערכו הלילה (בין ראשון לשני) במסגרת השבוע השני של הפריסיזן ב-NFL, כאשר החדשות המדאיגות ביותר הגיעו מפיטסבורג. הסטילרס ניצחו שם 19:24 את גרין ביי, אבל מה שעמד במרכז העניינים היו הפציעות. ג'ורדי נלסון נפגע בברכו ונטש והפאקרס חוששים כי הוא סובל מקרע ברצועה, שימנע ממנו לשחק העונה. אצל הסטילרס, מאורקיס פונסי נפגע בקרסול ויזדקק לניתוח, כאשר לא ברור לכמה זמן הוא ייעדר. במשחק עצמו, פיטסבורג הפכה פיגור 19:9 לניצחון עם צמד טאצ'דאונים ברבע האחרון. בן רות'לסברגר מסר 100 יארד וטאצ'דאון, ארון רוג'רס סיים עם 57 יארד בגרין ביי.

* מרקוס מריוטה היה שותף לניצחונו הראשון כשחקן טנסי, כאשר הטייטאנס ניצחו בבית את סנט לואיס 14:27. מריוטה מסר 59 יארד, זאק מטנברגר לעוד 91 וטאצ'דאון. ניק פולס הסתפק ב-18 יארד ואיבוד בראמס.

* סן פרנסיסקו ניצחה בקלות 6:23 את דאלאס. קולין קפרניק לא שיחק יותר מדי וסיים עם 13 יארד, כאשר כל התקפת המסירה מספקת 50 יארד בלבד. טוני רומו רשם מינוס יארד אחד והשלים את הניסיון היחיד שלו במשחק. באמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully