וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו לא נראים כמו שקרית שמונה רגילה להיראות, וזה מדאיג יותר מההפסד"

24.8.2015 / 7:36

חשש בקבוצה של חסארמה אחרי ההפסד הביתי לבאר שבע: "אסור לנו לחרוג ממה שהביא לנו הצלחות". המאמן: "הם עדיפים עלינו ואני לא מתבייש להגיד את זה", חיימוב: "זה כנראה שכר הלימוד כי אנחנו קבוצה חדשה"

one

בעירוני קרית שמונה יצאו מאוכזבים מאוד מההפסד אמש (ראשון) להפועל באר שבע (3:1) ועם לא מעט דאגות לגבי ההמשך, כאשר בקבוצה כעסו בעיקר על הריפיון של השחקנים במחצית השנייה ועל כך שלא הראו את הנחישות שאפיינה אותם בשנים האחרונות. "אנחנו לא נראנו כמו שקרית שמונה רגילה להיראות, וזה מדאיג יותר מההפסד", אמר שחקן בקבוצה. "אסור לנו לחרוג ממה שהביא לנו הצלחות, אחרת נקלע לעונה לא טובה. אנחנו חייבים לחזור למשמעת ולהנעת הכדור ויש כאן חומר טוב כדי שנעשה את זה".

סלאח חסארמה הנמיך את הציפיות ואמר: "אמרתי מההתחלה שהמטרה היא להיכנס לפלייאוף העליון וזו המטרה. באר שבע קבוצה עדיפה עלינו ואני לא מתבייש להגיד את זה". בנוסף, בקבוצה מודאגים מאוד מחוסר היציבות של הקבוצה ומכך שלצד הצגה מול מכבי תל אביב ומשחק נחוש וטוב במשחק החוץ מול סלובן ליברץ, הם נראו רע מאוד אתמול ובמשחק הבית מול הצ'כים. "אני מאוד מקווה שלא יאפיין אותנו חוסר יציבות", אמר גיא חיימוב. "אמרתי שאנחנו צריכים לעבוד ולהשתפר נעשה את זה, זה כנראה שכר הלימוד כי אנחנו קבוצה חדשה ועוד ניראה טוב".

שוער עירוני קרית שמונה גיא חיימוב. אדריאן הרבשטיין
"זה לא מנחם שהיה לי משחק טוב". גיא חיימוב/אדריאן הרבשטיין

השוער, שזכה למחמאות על כך שמנע תבוסה כואבת, הוסיף: "זה לא מנחם שהיה לי משחק טוב. קיבלתי שלושה גולים וזה מאכזב מאוד. צריך להרים את עצמנו, נלמד מה לא עשינו טוב ונתכונן למשחק הבא". בקרית שמונה משוכנעים שחיימוב נמצא בכושר הטוב ביותר מבין כל השוערים הישראלים ושהוא צריך לפתוח בשער במשחקים מול אנדורה ו-ווילס. כשנשאל על כך אמר חיימוב " "אני מוכן להפסיד את המקום שלי ושלא נפסיד פה. אני שמח לשמוע את הדברים, אבל כרגע אני מרוכז בקבוצה וזה לא מנחם אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully