וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו: "ניצחנו במגרש הכי קשה בארץ, זו קפיצת מדרגה"

24.8.2015 / 6:31

אופטימיות זהירה בבאר שבע אחרי הניצחון בקרית שמונה. בקבוצה מעודדים מהמפנה ביכולת של מליקסון, בוזגלו: "הוא יעשה את ההבדל העונה. גם כשאני נעלם, אחרים מתעלים". שיחה מחויכת בין ברקת לשרצקי

one

שמחה גדולה בהפועל באר שבע בעקבות הניצחון אמש (ראשון) 1:3 על עירוני קרית שמונה. בסיום המשחק זכו השחקנים של באר שבע לחיזוק מפתיע במיוחד כשהבעלים של קרית שמונה איזי שרצקי נכנס לחדר ההלבשה של הדרומיים והחמיא לשחקנים על התצוגה שלהם.

גם המאמן של קרית שמונה, סלאח חסארמה, שוחח עם הבעלים של הקבוצה אלונה ברקת בסיום המשחק ובירך אותם על היכולת של הקבוצה. אגב, למרות המתיחות בין שרצקי לברקת, הבעלים של קרית שמונה קיים שיחה מחויכת עמה.

טקס הוקרה לשחקן עירוני קרית שמונה לשעבר שיר צדק עם איזי שרצקי והמנכ"ל יוסי אדרי. אדריאן הרבשטיין
שיחה מחויכת עם ברקת. שרצקי/אדריאן הרבשטיין

בקבוצה היו מלאים במחמאות למאור מליקסון, שכבש את השער הראשון לזכות באר שבע והיו מהפעילים במגרש. בקבוצה טענו שהעובדה שמליקסון מקבל גב העונה ואף משחק כשחקן חופשי באמצע הקישור תרמה לו רבות.

"אני מאמין בלב שלם שהוא יעשה את ההבדל העונה", אמר מאור בוזגלו על מאור מליקסון בסיום. "עבדנו מאוד קשה על המגרש ולמרות שנקלענו לפיגור לא נשברנו והמשכנו לעשות את הדברים שאנחנו צריכים לעשות, אבל ההמשכיות היא הדבר הכי חשוב מבחינתנו". המטרה שלנו ברורה מההתחלה, הביאו שחקנים שיעשו את ההבדל. בשנים האחרונות הפועל באר שבע נכשלה במגרש בקרית שמונה ועשינו קפיצת מדרגה כשניצחנו משחק במגרש הכי קשה בארץ".

את ההבדלים ביכולת בין המחציות הסביר בוזגלו: "שלטנו במהלך כל המשחק, ההבדלים הגדולים במחציות היו כי זה משחק ראשון ויש לחץ והתרגשות ורגליים כבדות, אבל במחצית השנייה נפתחנו קצת יותר ועשינו את הדברים הרבה יותר מהר".

עוד באותו נושא

צפו: הפועל באר שבע ניצחה 1:3 את עירוני קרית שמונה במחזור הפתיחה

לכתבה המלאה
שחקן הפועל באר שבע מאור מליקסון חוגג שער. אדריאן הרבשטיין
השנה שלו? מליקסון חוגג/אדריאן הרבשטיין

לקראת המשחק מול מכבי תל אביב אמר בוזגלו: "שבוע הבא זה משחק שונה לחלוטין, צריך להתאושש ולבוא כמו שצריך. משחק עונה זה בשבילכם, בשבילנו זה משחק שנבוא לנצח על שלוש נקודות. שמות לא משחקים תפקיד, זה נותן כוח הרתעה אבל יש הרבה מאוד שחקנים אלמוניים שנותנים גם הצגות, השמות זה מחייב ונתמודד עם זה".

על כך שנראה שהעומס ירד ממנו העונה אמר הקשר: "אין ספק בכלל בגלל זה הביאו שחקנים כשגם אני נעלם בדקות מסויימות יש אחרים שמתעלים זה היופי בקבוצה שלנו, השמחה מתוקה מאוד".

צפו בחגיגות בחדר ההלבשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully