וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "המשחק מול מכבי תל אביב הוא משחק עונה". צפו בחגיגה בחדר ההלבשה

23.8.2015 / 22:02

מאמן הפועל באר שבע, שניצח את קבוצתו בשלוש השנים האחרונות, היה מאושר לאחר המהפך במחזור הראשון: "היום הזה היה מוזר עד תחילת המשחק. ידענו שיהיה קשה, המחצית השניה הייתה בקצב טוב". חסארמה: "יש לנו הרבה עבודה"

one

הפועל באר שבע פתחה את העונה ברגל ימין, כשניצחה הערב (ראשון) בקרית שמונה 3:1. ברק בכר, במשחקו הראשון כמאמן באר שבע בליגת העל, גבר על האקסית ועל סלאח חסארמה, ששיחק עמו בקרית שמונה והחליף אותו בקיץ האחרון.

בכר אמר בסיום: "כל היום הזה מוזר, 11 שנים עברתי פה. היה מוזר עד שהתחיל המשחק. כשהתחיל המשחק, התרכזתי במה שצריך. לנצח בקרית שמונה במשחק הליגה הראשון שלי בבאר שבע זה נהדר. הצלחנו לנצח במשחק חוץ קשה מאוד. זה ניצחון כיף וגדול, אבל רק התחלנו.

"ידענו שיהיה משחק קשה, שקרית שמונה יצופפו. במחצית הראשונה לא הגענו למספיק מצבים, אבל המחצית השנייה הייתה בקצב טוב יותר, הגענו להרבה מאוד מצבים. זהו, המשחק נגמר. ביום שני יש לנו כבר משחק שהוא בשבילי משחק עונה מול מכבי תל אביב, אני מאמין שטדי יהיה מלא ונתחיל לחשוב על המשחק הזה".

קבלת הפנים הקרירה של שרצקי לבכר/אדריאן הרבשטיין

על הטקס בפתיחת המשחק, אמר בכר: "זה היה מרגש מאוד, כל הכבוד לקרית שמונה על הטקס והמגן. דיברתי על היחסים עם איזי כל כך הרבה פעמים, אבל זו היסטוריה. קרית שמונה תמשיך להיות קבוצה טובה ואני מסתכל על המקום בו אני נמצא עכשיו, אין טעם להסתכל לאחור".

חסארמה אמר בסיום: "ברור שאני מאוכזב אחרי הפסד כזה. הובלנו 0:1 ושיחקנו טוב במחצית הראשונה, לאחר מכן הם השתלטו על מרכז השדה והיו טובים יותר ולכן זה הפסד כואב.

"אין לי טענות כלפי שחקנים מסוימים. היינו לא טובים במחצית השנייה כקבוצה. במחצית הראשונה שיחקנו טוב והובלנו, אחר כך ראינו שיש לנו הרבה עבודה. נמשיך לעבוד קשה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

צפו בחגיגות בחדר ההלבשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully