וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיקגו ברס: מעשה בשועל ודובים

אלון ברק

28.8.2015 / 7:45

אחרי עונה כושלת במיוחד, שכללה יכולת הגנתית מביכה והתפרקות לא מוסברת, בשיקגו החליטו לעשות מהפכה והביאו את ג'ון פוקס, שיקווה להכניס רוח רעננה למערכת. ג'יי קאטלר ומאט פורטה ינסו לעזור לו

ג'יי קאטלר שחקן שיקגו ברס. Jonathan Daniel, GettyImages
איזה ג'יי קאטלר נראה השנה?/GettyImages, Jonathan Daniel

מאזן בעונה שעברה: 11:5

מאמן: ג'ון פוקס (עונה ראשונה)

שחקנים משמעותיים שהצטרפו: פרנל מקפי (ליינבקר), אנטרל רול (סייפטי), אדי רויאל (תופס)

בחירות דראפט משמעותיות: קווין וייט (תופס), אדי גולדמן (טאקל הגנתי), הרוניס גראסו (סנטר)

שחקנים משמעותיים שעזבו: לאנס בריגס (ליינבקר), רוברטו גרזה (סנטר), צ'ארלס טילמן (מגן פינה), ברנדון מארשל (תופס)

ג'ון פוקס מאמן דנבר ברונקוס. Doug Pensinger, GettyImages
מדנבר לשיקגו. איך זה יילך? פוקס/GettyImages, Doug Pensinger

ההתחלה של הסוף הגיעה עבור הברס במחזור הרביעי של 2014. במחצית השנייה מול הפאקרס, ההתקפה של הדובים קרסה ואיתה גם התפיסה ההתקפית אותה הביא מארק טרסטמן לשיקגו. אותו משחק היה קו פרשת המים לשתי הקבוצות. אחרי שני הפסדים בשלושת המשחקים הראשונים, הפאקרס מצאו את הקצב שלהם וניצחו 10 מ-12 המשחקים שנותרו להם בדרך לראשות הבית, בעוד הדובים השיגו מאותו רגע רק שלושה ניצחונות נוספים עד לסיום העונה והובכו מול הפטריוטס והפאקרס, כאשר ספגו מעל 50 נקודות בשני משחקים רצופים.

הניסיון ללכת בדרך חדשה הוכתר ככישלון. טרסטמן והג'נרל מנג'ר פיל אמרי פוטרו, כמו גם מתאמי ההגנה וההתקפה. ג'ון פוקס, המאמן הכי אולד סקול שהיה פנוי, מונה כדי להכניס שקט למערכת. כנדוניה, פוקס הביא איתו את מתאם ההתקפה שלו מדנבר, אדם גייס. את החור של ברנדון מארשל ינסו למלא אדי רויאל והרוקי קווין וייט ומאחורי מאט פורטה, יחכו להזדמנות הרוקי ג'רמי לנגפורד וג'קוויז רוג'רס, שהגיע מאטלנטה. עם אלשון ג'פרי ומרטלוס בנט אמורים להיות לג'יי קאטלר מספיק כלים התקפיים גם השנה, אך נותר לראות מה הוא וגייס יעשו איתם.

השינוי הכי דרסטי התרחש בצד השני של המגרש. אחרי ששברה שיאים שליליים בשנתיים תחת טרסטמן, ההגנה של הברס עברה מייק אובר על ידי מי שהיה מתאם ההגנה של הניינרס בשנים האחרונות, ויק פאנג'יו. לראשונה, הברס ישחקו במערך 3-4 ולא 4-3. בגלל השינוי הזה, ג'ארד אלן הוסט לעמדת הליינבקר, בעוד מספר שחקנים חדשים כגון פרנל מקפי, ג'ארוויס ג'נקינס ומייסון פוסטר יחליפו שחקני מפתח מהעונה שעברה. גם הסקנדרי עובה עם שחקנים וותיקים כגון אנטרל רול, טרי פורטר ואלן בול. למרות הכאב שבדבר, ווטרנים כגון לאנס בריגס, רוברטו גרזה וצ'ארלס טילמן יחסרו רק במישור הנוסטלגי, כיוון שהירידה ביכולת שלהם בשנים האחרונות השפיעה לרעה על הקבוצה.

הימור: עם כל כך הרבה שינויים, קשה לדעת מה יהיה. הלו"ז לא קל ולכן, 10:6.

  • עוד באותו נושא:
  • שיקגו ברס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully