וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינסוטה וייקינגס: תשכח מהידיים, תתרכז ברגליים

אלון ברק

28.8.2015 / 17:00

שנה אחרי שהואשם בהכאת בנו ונזרק לכל העונה, אדריאן פיטרסון חוזר למינסוטה טובה יותר, כזו שהמאמן מייק זימר הפך ליחידה הגנתית קשוחה. אם טדי ברידג'ווטר יציג יכולת טובה, הווייקינגס יכולים להמשיך במגמת השיפור

אדריאן פיטרסון מינסוטה וייקינגס. Tom Gannam, AP
במינסוטה חיכו לו. פיטרסון/AP, Tom Gannam

מאזן בעונה שעברה: 9:7

מאמן: מייק זימר (עונה שנייה)

שחקנים משמעותיים שהצטרפו: מייק וואלאס (תופס), טרנס ניומן (מגן פינה), שון היל (קוורטרבק)

בחירות דראפט משמעותיות: טריי וואינס (מגן פינה), אריק קנדריקס (ליינבקר), טי ג'יי קלמינגס (טאקל התקפי)

שחקנים משמעותיים שעזבו: ג'ספר ברינקלי (ליינבקר), גרג ג'נינגס (תופס), כריסטיאן פונדר (קוורטרבק)

טדי ברידג'ווטר מינסוטה וייקינגס. AP
הוא יהיה הקוורטרבק שיוריד מ-AP את העומס? ברידג'ווטר/AP

עונת 2014 של הווייקינגס נזרקה לפח כאשר אדריאן פיטרסון, הרץ הכי טוב בליגה (יש תבנית שחוזרת על עצמה בבית הזה) הואשם בהכאת בנו והורחק לכל העונה. המאמן החדש מייק זימר ניצל את העובדה שאין ממנו שום ציפיות להצליח, על מנת ליצוק את היסודות ההגנתיים שהוא רצה וכרגע, אחרי שסאגת החזרה של פיטרסון הסתיימה, הווייקינגס נראים פתאום כמו קבוצה שיכולה להפתיע.

הבסיס נבנה בשנים האחרונות דרך בחירות דראפט מוצלחות כגון מאט קליל, האריסון סמית', אוורסון גריפין, חאבייר רודס, אנתוני באר וטדי ברידג'ווטר, כאשר השנה התווספו אליהם טריי וואיינס ואריק קנדריק, שאמורים להיכנס היישר להרכב הפותח. איתם, ההגנה של מינסוטה אמורה להתחיל להראות יותר כמו הגנות הברזל שהיו לזימר בסינסינטי.

למרות זאת, ההתקפה תהיה החלק המעניין העונה. מסתמן שקורדרל פטרסון הוא לא מה שחשבו שיהיה, אבל המחליף שלו צ'ארלס ג'ונסון זוכה להרבה מילים חמות ויש שכבר השוו אותו לג'וש גורדון (מבחינת הכישרון...). כאשר מוסיפים את הטייט אנד קייל רודולף ואת הרכש הכי נוצץ של הקבוצה הקיץ, מייק וואלאס שמנסה לשקם את הקריירה שלו, נראה שלפחות על הנייר למינסוטה יש התקפת מסירה מסוכנת. אם פיטרסון ישחזר את היכולת שלו מלפני שנתיים, מדובר כבר בהתקפה מפחידה. טראווריס ג'קסון, גאס פאראט, ברט פארב, כריסטיאן פונדר, דונובן מקנאב, ג'ו ווב, מאט קאסל וג'וש פרימן. בשבע העונות הראשונות שלו בליגה, אלו היו הקוורטרבקים ששיחקו לצד פיטרסון. האם טדי בריג'ווטר הוא מי שיצליח סופסוף להוריד מהרץ את העומס ולהפוך את מינסוטה לקבוצת פלייאוף?

הימור: לא. יש יותר מדי שחקנים חסרי ניסיון בקבוצה ומייק וואלאס לא מספיק טוב בשביל למשוך תשומת לב מפיטרסון. מאזן 8:8.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully