וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי אלירן עטר, מכבי חיפה צפויה לשחרר שחקן נוסף. סליחי יגיע השבוע?

23.8.2015 / 15:00

החלוץ צפוי לעזוב בקרוב, מספר שחקנים על הכוונת של רוני לוי, דגני בין המאכזבים ועשוי לשבת ביציע: "מי שיפצה פה לא יהיה פה". המאמן יחליט השבוע אם לצרף את האלבני: "מצוין"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בצל ההערכות כי אלירן עטר יעזוב את מכבי חיפה, המאמן רוני לוי החליט כי השחקן לא יתאמן עם הקבוצה עד אשר תתקבל החלטה בנוגע לעתידו. השחקן, שלא התאמן הבוקר (ראשון), קיבל הודעה כי הוא יגיע לשיחה עם המאמן בארבע עיניים ובה יתבשר האם ימשיך במכבי חיפה או יקבל אישור לחפש קבוצה אחרת. בשונה ממקרה יוסי בניון, עטר לא התבקש לסור למשרדו של יעקב שחר, שמשאיר את ההחלטה בידיו של המאמן. לוי ישוחח כמובן עם שחר כדי לעדכן אותו בפרטים ובשיקולים שנוגעים להחלטה, אך גורם במועדון ציין כי "ההחלטה נתונה אך ורק לשיקולו של המאמן".

תזכורת: שחקנים במכבי חיפה שהגיעו לאימון הבוקר דיווחו כי אלירן עטר הגיע לאימון ומצא את הארון שלו נעול. השחקן לא קיבל בגדים וקיבל הודעה כי הוא לא רשאי להתאמן. כזכור, אתמול התפתחה תקרית על כר הדשא בין המאמן לשחקן שהייתה לדברי גורמים במועדון "הקש ששבר את גב הגמל".

עטר קיבל לאחרונה לא מעט הזדמנויות מרוני לוי אבל על פי גורמים במכבי חיפה "לא גילה מחויבות ולא הלך בדרך הנכונה". בין השניים התפתח עימות מסוים כאשר בעבר, באחד האימונים, השחקן ננזף בצורה קשה. "מי שלא מחויב למועדון לא יהיה כאן", אמרו בחיפה, בדומה לדברים שהשמיע שחר באימון ביום שישי.

אלירן עטר שחקן מכבי חיפה מול בן צעירי שחקן בני יהודה. טל לוי
רוני לוי יגזור את דינו. אלירן עטר/טל לוי

כזכור, המאמן העיר לעטר בירידה למחצית בהפסד 3:0 לבני יהודה כשטען כי הוא לא עושה מספיק עבודת הגנה. החלוץ ענה לו אבל הוחלף ללא קשר לכך. "הבעיה הכי גדולה היא שיש שחקנים שקיבלו כאן את חולצת ההרכב מהר מדי. בשביל לשחק במכבי חיפה צריך לתת קצת יותר כבוד לעצמך ולמקצוע", אמר אמש גורם במועדון והזהיר: "רוני לוי יודע בדיוק מה הבעיות והוא הסביר אותן לשחר בשיחה אישית. אולי טוב שהסטירה באה עכשיו, ולא במחזור הרביעי בבאר שבע".

במהלך המשחק עצמו נשמעו טענות קשות מהספסל כלפי מספר שחקנים, שחלקם לא סיפק את הסחורה במשחק. אלירן עטר אכזב את הצוות המקצועי, וכך גם אלון תורג'מן, איתי שכטר ובעיקר חן עזרא, שמאז המחנה עושה רושם שהוא מציג יכולת פחות טובה מזאת שרוני לוי דורש ממנו.

לא רק לאנשים בתוך המועדון היו טענות, אלא גם לשחקנים. אחד מהם הגדיר זאת בצורה קיצוניות יותר. "נראינו כמו אוסף של שחקנים בינוניים, כאילו בלי כבוד למקצוע, בלי כבוד למכבי חיפה", סיפר אחד משחקני ההרכב והוסיף: "כל מה שתכתבו עלינו מחר נכון. מגיע לנו לספוג את כל האש. אם חשבתם שנראינו טוב יותר בשאר משחקי גביע הטוטו אתם טועים. ההבדל הוא שאז הכדורים נכנסו". שחקנים תיארו כי נשיא המועדון יעקב שחר נראה עצבני עם כניסתו לחדר ההלבשה. שחר, כזכור, אמר להם כי הוא דורש יותר מחויבות, וחזר על חלק מהדברים שהשמיע ביום שישי. "באחת הפעמים שחר פשוט התפרץ לעברנו, ובצדק. הוא שם כאן המון כסף בשנים האחרונות, ושחקנים מאכזבים אותו", אמר אחד מהם. חלק מהשחקנים חושבים שלוי צריך לשנות את השיטה, ולשחק עם שלושה קשרים באמצע. "אי אפשר להיות תלויים בקשר אחורי אחד. עד שמויאל יחזור, צריך לעבות את האמצע במקרים כאלה", אמרו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
רוני לוי מאמן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
"ההחלטה אך ורק שלו". לוי/יוסי ציפקיס

בנוסף מכבי חיפה צפויה לשחרר בשבועות הקרובים שחקן נוסף מהסגל. על הכוונת של רוני לוי ישנם מספר שחקנים, ונראה כי הדבר תלוי בעיקר במחויבות שיגלו באימונים הקרובים וכן במשחק מול הפועל כפר סבא. לאחר הכוונה לשחרר את עטר, במועדון נוטים לשחרר את אחד השחקנים שמאכזבים את המאמן. ברשימה הזאת נמצא בין היתר אוראל דגני, שעשוי לשבת ביציע מול הפועל כפר סבא. "מי שיפצה פה לא יהיה פה", אישרו במועדון. לוי לא יקבל החלטה עכשיו, אלא רק בימים הקרובים. מארק ואליינטה יפתח כנראה בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully