וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה לוקאס: "כבר שבועיים מסבירים לי בכל פינה מה המשמעות של המשחק"

23.8.2015 / 9:37

קשר בית"ר מתכונן לאווירה חמה מול הפועל תל אביב (ב', 20:55, ער' 1): "יש משחקים שאסור למעוד בהם, רואדה רכש מצוין, באחריות". ברק בדש שוב על הפרק, מוראר סובל ממתיחה בלבד?

יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים דרוכה לקראת המשחק המסקרן מחר (שני, 20:55, ערוץ 1) בטדי נגד הפועל תל אביב. נכון להבוקר כ-13 אלף איש הבטיחו מקומם בטדי, מתוכם כ-2,000 אדומים. בבית"ר קוראים לקהל להימנע מכל גילוי של אלימות וגזענות. גורם במועדון אמר בסוף השבוע: "הפועל תל אביב ידועה בסגנון שלה. לא נתפלא אם הם יכוונו את אבו עביד או אריאל הרוש לעשות פרובוקציות והקהל שלנו חייב לא להיגרר לזה".

המאמן סלובודאן דראפיץ' עדיין מתלבט האם לפתוח עם שני קשרים אחוריים או שלושה. אם יפתח עם שלושה, צפוי לירוי צעירי להצטרף להרכב יחד עם קלאודמיר ופאבלו דה לוקאס על חשבונו של אבישי כהן. שניר משען סבל מרגישות, אך יפתח בהרכב. כך גם דושאן מאטוביץ', שיחזור מפציעה. טל כחילה יפתח כבלם לצידו של ניסו קפילוטו כאשר נס זמיר ועומר אצילי יפתחו מאחורי דובב גבאי.

סלובודן דראפיץ' מאמן בית"ר ירושלים במשחק נגד הפועל רעננה. יוסי ציפקיס
התלבטות של הרגע האחרון. דראפיץ'/יוסי ציפקיס

פאבלו דה לוקאס אמר לקראת המשחק: "כבר שבועיים מסבירים לי בכל פינה בירושלים מה המשמעות של המשחק הזה. זה מסוג המשחקים שאתה פשוט בא ליהנות ורוצה לשמח אנשים. יש משחקים שאסור למעוד בהם ויכולים לשנות כיוון של קבוצה ואני מבין שזה אחד מהם. אנחנו קבוצה טובה שמתחברת עם הרבה צעירים שזקוקים להכוונה. אני מאמין שכבר מחר יראו דברים יפים מאיתנו".

דה לוקאס סיפר על ההשתלבות בבית"ר: "אני מרגיש כאן מצויין. ברור לי שעשיתי את ההחלטה הנכונה לעזוב את רומניה ולהגיע לכאן. האוהדים נותנים לי אנרגיות ותחושה שיהיה כאן טוב. היה עליהם עליהום גדול אחרי שרלרואה, אבל בסך הכל זה קהל שנותן אנרגיות מטורפות והוא הכח האמיתי של המועדון הזה".

על חברו חסוס רואדה סיפר דה לוקאס: "אני מכיר אותו עוד מגיל נוער. אוהדי בית"ר יתחברו אליו מהר מאוד. הוא בלם מצויין, יש לו אישיות חזקה והוא אוהב לעבוד קשה בכל אימון ומשחק. מיד אחרי שהוא נחת בארץ הוא רץ לעבוד עם מאמן כושר באותו יום. הוא מקצוען ששונא להפסיד. אני יכול להגיד שבית"ר עשתה עסקה טובה, באחריות".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
פאבלו דה לוקאס שחקן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
מוכן לקרב. דה לוקאס/יוסי ציפקיס

ולאד מוראר כלל לא סובל מדלקת אלא ממתיחה בשרירי הבטן והוא עובר טיפולים אינטנסיביים ברומניה על מנת להחלים. על פי המידע שהתקבל בבית"ר, השחקן אמור לחזור לארץ בתחילת החודש הבא ולהיות כשיר לאימונים. בבית"ר לא משוכנעים כי כך הדבר וייתכן שיעבור מספר בדיקות עם חזרתו לישראל.

בנוגע לדן איינבינדר, המו"מ עדיין תקוע ונראה כי אלי טביב מתלבט אם הוא רוצה להמשיך להשקיע בעוד שחקן או שניים, או שהוא סוגר את התקציב. ייתכן כי למשחק עם הפועל תל אביב תהיה השפעה על כך. מעבר לאיינבינדר, בסוף השבוע עלתה על הפרק גם האפשרות לצרף את ברק בדש למועדון, אך עד שאלי טביב לא ייתן תשובה חיובית בעניין יהיה קשה לקדם מו"מ מול שחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully