וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי פ"ת טוענים: פוקריבאץ' לא עבר בבקרה, נחתים זר

23.8.2015 / 7:52

במועדון בדקו את סוגיית הקשר הקרואטי, וטוענים כי לא תהיה מניעה מלצרף שחקן נוסף. עוד פרגונים לבן שמעון: "החזיר את כוח ההרתעה לקבוצה". רגל עץ לקאניוק

one

במכבי פתח תקוה טוענים כי הקשר הקרואטי ניקולה פוקריבאץ' עדיין לא חתם על טופס ויתור על חוזהו בעקבות שחרורו מהקבוצה, אך יוכלו להחתים זר חמישי. אחרי בדיקה שערכו, במועדון טוענים כי לא תהיה מניעה מלצרף זר נוסף משום שהשחקן עבר בבקרת התקציבים. "אף אחד לא יכול למנוע מאיתנו לצרף שחקן נוסף. כרגע לא מצאנו את הזר המתאים. אבל כשנמצא, הוא יעבור בבקרה ללא בעיות", בטוחים במועדון. בקבוצה מפרגנים שוב לרן בן שמעון, ולעבודה הטובה שהוא והצוות שלו עושים עד עכשיו. "נראינו טוב בגביע הטוטו, הבקענו שלישיות נגד כל התל אביביות, איזה סיבה הייתה שלא ננצח אתמול?", אמרו במועדון. "רן מאמן מצוין, אחרי שנים הוא החזיר את כוח ההרתעה לקבוצה הזאת".

גידי קאניוק מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
"לא רציתי לא לתת מאה אחוז". קאניוק/ברני ארדוב

הקשר גידי קאניוק סובל מרגל עץ וייבדק. "ההרגשה מעולה. מה שחשוב זה שלוש הנקודות ולא שאני הבקעתי. מה שחשוב הוא שנראינו כמו קבוצה", אמר קאניוק. "אחרי שנפצעתי ניסיתי לעלות שוב על הדשא, אבל לא רציתי לא לתת מאה אחוז. החלטתי שעדיף לכולם שאני אצא החוצה. זה לא שאני המושיע של מכבי פתח תקוה, אני עוד שחקן במערך. יכול להיות שהלכנו אחורה, אבל זה טבעי כי לא רצינו לספוג". על השער שהבקיע אמר: "ברור שזאת אחת הדרישות של רן – שאבעט מרחוק, שאסכן את השער. זה לא בא בקלות, אנחנו עובדים קשה מתחילת העונה. אני שמח שרואים תוצאות. הדרך ארוכה, זה רק המחזור הראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully