וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוגרבי מתח את הרצועה הפנימית בברך, עלול להיעדר כשלושה שבועות

23.8.2015 / 7:10

קשר בנין סכנין, שזכה למחמאות על יכולתו בהפסד למכבי תל אביב, עבר צילום ששלל פציעה חמורה, ועשוי לחזור לאחר פגרת הנבחרת. הצוות המקצועי עדיין רוצה להתחזק בבלם נוסף, כשאיציק כהן הוא השם הבולט כמועמד

one

פיראס מוגרבי, קשרה של בני סכנין, עבר היום (ראשון) צילום בברכו, בעקבות הפציעה במשחק ההפסד מול מכבי תל אביב, והוסר החשש מקרע ברצועה הפנימית של הברך שהיה משבית אותו למספר חודשים. הוא צפוי להיעדר מפעילות בין שבועיים לשלושה.

מוגרבי, שהוחלף אתמול (שבת) במחצית הראשונה של משחק ההפסד למכבי תל אביב, הבהיר שהוא סובל מכאבים עזים.
תוצאות הצילום איששו את הבדיקה הראשונית ואת ההערכה שהוא סובל ממתיחה ברצועות הפנימיות ולא מקרע. הוא יחמיץ אמנם את המשחק מול הפועל רעננה במחזור השני, אך עשוי לחזור לשחק לאחר פגרת הנבחרת.

בקבוצה החמיאו לתצוגה של מוגרבי, ואמרו שהקשר היה המצטיין במגרש עד לפציעה. מי שעוד זכה למחמאות גדולות הוא ז'אורז'יניו, שכבש את השער הראשון ונראה נהדר, ובסכנין מאמינים שמדובר ברכש טוב מאוד. אלדר חסאנוביץ', שסובל מקרע קטן בשריר האחורי, יחזור ככל הנראה לאחר הפגרה ולא ייעדר זמן ארוך יותר מכך.

בקבוצה התאכזבו מכך שלא יצאו עם נקודות מול מכבי תל אביב, בעיקר מאחר שהשערים שספגה הגיעו לאחר טעויות ולאחר כמה החמצות גדולות מול השער של חואן פאבלו. "אנחנו יכולים להיות מאוכזבים כי תפסנו את מכבי תל אביב ביום לא טוב. אנחנו צריכים לחזק הרבה דברים, אבל יש לנו קבוצה טובה ונראה את זה בהמשך", אמר שחקן בקבוצה.

הצוות המקצועי עדיין רוצה להתחזק בבלם נוסף, כשאיציק כהן הוא השם הבולט כמועמד אם אעיד חבשי לא יגיע. בשלב זה לא ברור אם בהנהלה ייענו לבקשה ךצרף עוד שחקן לסגל.

פיראס מוגרבי שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
בסכנין מקווים שהפציעה אינה חמורה. מוגרבי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully