וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בנין: "יצאנו לדרך בצורה טובה, אבל הראש כבר במשחק הבא"

22.8.2015 / 22:57

מאמן הפועל חיפה נשמע מעודד אחרי ה-0:1 על הפועל עכו. לגבי חיזוק: "אם יהיה משהו שיוכל לשדרג אותנו, נשמח להתחזק". ירון הוכנבוים: "אני מאוכזב מאוד כי תיקו היה משקף את המשחק"

one

הפועל חיפה פתחה הערב (שבת) את עונת 2015/16 בצורה מוצלחת. האדומים מהכרמל ניצחו 0:1 את הפועל עכו בזכות שער של טאדאס קיאנסקאס בדקה ה-65 והנחילו ליריבה מהצפון הפסד ביתי ולירון הוכנבוים הפסד ביתי.

מאמן הפועל חיפה, טל בנין. אדריאן הרבשטיין
יכול להיות מרוצה. בנין/אדריאן הרבשטיין

מאמן הפועל חיפה טל בנין אמר בסיום: "היו דקות קשות עבורנו, ידענו שעכו יהיו אחרי קו הכדור, אבל רצינו לא לטעות ולעשות טעויות שהם יוכלו לנצל. הפועל חיפה רגילה להתגונן ואנחנו מצליחים להפוך את הראש בעניין הזה, אבל יש לנו עוד הרבה עבודה. אי אפשר לעמוד ולשפוט אחרי משחק אחד, כל אחד צריך לקבל את הזמן במיוחד כשמדובר בזרים. מההיכרות שלי עם ברונו פיניירו, אני יודע שהוא שחקן של מאני טיים. רציתי להביא אותו כי אני מכיר אותו. לגבי אנטמן, אני לא יודע מה יהיה כל העונה, אבל כרגע הוא השוער הראשון. תהיה תחרות.

"לגבי חיזוק? אם יהיה משהו שיכול לשדרג אותנו וניצור עוד תחרות, נשמח. יצאנו לדרך בצורה הזו וזה בסדר, אבל לפעמים כשצריך כוח באמצע זה חסר. הפציעה של עאהד עזאם לקחה מאיתנו כוח ומהירות. בשבוע הבא אנחנו נגד מכבי פתח תקוה, שהיא הקבוצה בכושר טוב, והראש שלי כבר שם. יובל אבידור שחקן טוב וכשמכוונים אותו, יש לו מה לתרום".

מאמן הפועל עכו ירון הוכנבוים: "אני מאוכזב, במיוחד מכיוון שתיקו היה משקף. הם הגיעו למצב אחד טוב ואנחנו לשניים-שלושה ובגלל זה אנחנו מאוכזבים. אני סומך על השחקנים, יש לנו שחקנים צעירים ונמשיך לתמוך בהם. הייתה עמירה ומשמעת טובה מאוד. אני סומך על ההנהלה ועל כך שגם גילמור וגם השלושה האחרים שלא עברו, יעברו בבקרה. ניקח אוויר ונתכונן מיום שני לבני יהודה. אני יוצא אופטימי מהמשחק, אבל מאוכזב מהתוצאה. כולם צריכים להבין שאנחנו הולכים לעונה לא קלה, לא נעשה ניסים ונפלאות, אבל ניצור קבוצה יעילה. הישארות תהיה כמובן הישג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully