וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סילבס: "לא הגיע לנו התיקו". פליקס נעים: "משהו השתבש לנו"

22.8.2015 / 21:45

מאמן הפועל רעננה שמח אחרי ה-2:2 שקבוצתו גנבה מול כפר סבא: "לפעמים בכדורגל צריך נחישות וקצת מזל". נעים: "אנחנו צריכים לעבוד על הצד המנטלי, נרים את השחקנים כי הם גמורים"

one

שבע שנים חיכתה הפועל כפר סבא לחזור לליגת העל והערב (שבת) הקאמבק שלה בליגה הבכירה הסתיים עם 2:2 דרמטי מאין כמוהו מול הפועל רעננה במחזור הפתיחה. ריף מסיקה כבש צמד והעלה את הירוקים ל-0:2 מבטיח, אבל צ'אם ממאדו כבש בפנדל בדקה ה-90 ועדי נמני קבע 2:2 ממש לפני שריקת הסיום של גיא ברגר.

הצמד שלו לא הספיק. ריף מסיקה/יותם רונן

"זה חלק מהכדורגל, היה רגע שרעננה לחצו אותנו לשער ומשהו במשחק השתבש לנו", כך אמר בסיום פליקס נעים מאמנה של הפועל כפר סבא. על בעיית האופי של קבוצתו: "לפני שבועיים אמרתם שכפר סבא לא מבקיעים שערים, צריך להבין שאנחנו קבוצה חדשה בליגת העל שנבנתה לאט לאט ויש לנו עוד הרבה עבודה. אנחנו גם צריכים לעבוד על הצד המנטלי".

על חיזוק לקראת ההמשך: "אם יהיה שחקן שיוכל לחזק לי את הקבוצה ברור שארצה להביא אותו. אם הייתם אומרים לי לסגור על תיקו לפני משחק חוץ ראשון הייתי קונה אבל כשאתה מוביל 2:0 ואתה דומיננטי במשחק ולא עושה את הגול השלישי אתה בבעיה כי גול אחד הופך את כל התמונה. נמשיך לעבוד קשה ונרים את השחקנים כי הם גמורים".

חיים סילבס היה מרוצה מהתוצאה כמובן: "אני מרוצה מהתוצאה ואם הייתם שואלים אותי לפני המשחק האם הייתי מרוצה מתיקו אז הייתי אומר שלא. לא הגיעה לנו התוצאה הזאת כי לא שיחקנו טוב, אבל לפעמים בכדורגל יש דברים שקשורים לנחישות וקצת מזל. אין לי דברים חיוביים לקחת מהמשחק ויש לנו הרבה עבודה, מזל כזה לא קורה בכל יום".

על הקאמבק: "השחקנים היו באנרגיות והאמינו ולפעמים דווקא במשחקים פחות טובים החוכמה היא להשתמש באנרגיות ולהביא יש מאין. המשחק היה לא טוב ויש המון דברים שצריך לתקן".

על חיזוק: "אנחנו מנסים לחזק את הקבוצה וזה לא קל בהפועל רעננה כי השחקנים הטובים ובסכומים הגבוהים לא מגיעים אלינו. לא קל למצוא מציאות. בלם בולגרי חדש יגיע בתחילת השבוע בשם סטוייצ'ב".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל כפר סבא והפועל רעננה נפרדו ב-2:2 דרמטי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully