וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמלות אומנותית: הנבחרת זכתה במדליית ארד בקאזאן

22.8.2015 / 21:42

נבחרת ישראל ממשיכה לגרוף מדליות בתחרויות הסבב, וסיימה במקום השלישי המשותף עם בולגריה בגביע העולם. ריבקין עלתה לגמרים בחישוק, בסרט ובאלות, וסיימה שישית בקרב-רב

נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית. הוועד האולימפי בישראל,
מוכנות לאליפות העולם. מתעמלות נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית/הוועד האולימפי בישראל

כשבועיים לפני תחילתה של אליפות העולם בשטוטגרט, נמשכה הערב (שבת) תחרות מסבב הגביע העולמי בקאזאן בהתעמלות אומנותית, כשנבחרת ישראל סיימה עם מדליית ארד משותפת יחד עם בולגריה, כששתי הנבחרות צברו 35 נקודות.

הנבחרות פתחו את הופעותיהן כבר אתמול, וישראל קיבלה את הציון 17.6 על תרגיל הסרטים שהספיק לה למקום השני. היום צירפה הנבחרת את הציון 17.4 על התרגיל המשולב, תוצאה שהספיקה לה להתייצב פעם נוספת על הפודיום, אך בתרגיל הזה סיימה הנבחרת רק במקום החמישי. רוסיה סיימה ראשונה בקרב-רב עם 35.95 ובלארוס שנייה עם 35.35. כמובן שהנבחרת תופיע בשתי התרגילים בגמרים ביום ראשון בניסיון להוסיף עוד מדליות.

בתחרות היחידות נטע ריבקין הציגה אמנם יכולת מאכזבת בתרגיל הכדור אחרי שקיבלה 16.2, אבל היא העפילה לשלושה גמרים וסיימה שישית בקרב-רב. בחישוק היא קיבלה 17.9, בסרט 18.05 ובאלות 17.7. ויקטוריה פילנובסקי סיימה במקום ה-15 בקרב-רב ולא הצליחה להעפיל לגמרים.

במסגרת התחרות לינוי אשרם הצעירה רשמה הישג נהדר כשסיימה עם מדליית ארד בקרב-רב. מדובר בתחרות בדרג נמוך יותר לעומת המתעמלות המובילות בעולם. אשרם קיבלה ציון מצטבר של 67.115 בקרב-רב אחרי שצברה את הציונים 17.366 בחישוק, 17.433 בכדור, 15.316 באלות ו-17 בסרט.

נטע ריבקין מתעמלת אומנותית. רויטרס
לא הרשימה עם הכדור, אך העפילה לשלושה מעמדי גמר. ריבקין/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully