וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: אבי לוזון התעמת עם אוהד מכבי נתניה

22.8.2015 / 21:09

יו"ר ההתאחדות לשעבר התעמת עם אוהד שקילל את אחיו ומנהל המלאבסים, איציק. אוהדי נתניה השליכו חפצים לעבר כר הדשא. בן שמעון: "זה היה אחד הניצחונות הקשים". דורה: "תהיה לנו קבוצה טובה"

one
אבי לוזון יושב ראש ההתאחדות לשעבר. גיא שליט,
לוזון מתעמת עם אותו אוהד בסיום המשחק/גיא שליט

מכבי פתח תקוה פתחה הערב (שבת) היטב את עונת 2015/16. אמנם הקבוצה של רן בן שמעון לא הבריקה, אבל השיגה את שלוש הנקודות אחרי 0:1 מול מכבי נתניה במחזור הראשון של ליגת העל. גידי קאניוק כבש את השער היחיד בדקה ה-30, אבל מתברר שגם ביציעים היה סוער.

יושב ראש ההתאחדות לכדורגל לשעבר והאיש החזק במכבי פתח תקוה אבי לוזון התעמת עם אחד מאוהדי נתניה. במהלך הירידה לחדרי ההלבשה בסיום המשחק החל אחד מאוהדי הקבוצה האורחת לקלל את אחיו של לוזון, איציק, שמשמש גם כמנהל מכבי פתח תקוה. אבי לוזון הגיע לאותו אוהד והחל להתעמת איתו, עימות שכמעט גלש לאלימות ולמגע פיזי, אך נמנע לאחר התערבות של הסובבים, כולל המנהל הספורטיבי של המלאבסים עומר גולן.

עוד לפני שריקת הסיום החלו אוהדי מכבי נתניה להשליך כוסות ודגלים אל עבר המגרש.

אבי לוזון יושב ראש ההתאחדות לשעבר. גיא שליט,
לוזון במהלך העימות/גיא שליט

מאמן מכבי פתח תקוה רן בן שמעון אמר בסיום: "זה היה אחד הניצחונות הקשים. זה לא היה עם השיניים, זה היה עם הגחון. לפעמים ניצחון ראשון צריך להיות טיפה יותר קשה. הייתה לי איזושהי מחשבה שנרד קצת ביכולת מגביע הטוטו אחרי שכל המשחקים עברו שם חלק מבחינתנו, זה היה לי טבעי מאוד. החצי הראשון היה טוב מבחינתו והחצי השני היה חלש מאוד מבחינת כדורגל. צריך לדעת לנצח משחקים גם ככה במיוחד במשחקים הראשונים בעונה. המטרה הראשונה הייתה לנצח, אני לא מתחבא מאחורי שום דבר. היכולת עוד תשתפר אני מבטיח.

"אני כרגע לא רוצה לדבר במספרים. מה אני אגיד לכם, מקום 3, מקום 5? פלייאוף? זאת נעשתה קלישאה חבוטה שלא צריך להשתמש בה. חשוב לי שהקבוצה שלי תשחק הרבה יותר טוב מאיך שהיא שיחקה ושתתרכז רק בכדורגל".

מאמן מכבי נתניה שלומי דורה אמר: "אני אתייחס אך ורק לכדורגל ואך ורק למכבי נתניה, אני לא מתכוון להעבחר ביקורת על אף אחד, מי שצריך להעביר בצד השני שיעביר. מעדנו במצב אחד ועל זה שילמנו את המחיר. נצטרך ללמוד ולהפיק לקחים מזה ובשבוע הבא להביא את אותה רוח שהייתה היום גם עם הקהל שהיום תמך בנו בצורה מטורפת במשך 96 דקות.

"אני חושב שדווקא אחרי הגול שספגנו שיחקנו טוב יותר, אולי דווקא בגלל שכל הזמן מדברים על זה שאנחנו ממעטים לספוג. ברגע שספגנו השתחרר המחסום הפסיכולוגי והתחלנו לשחק יותר טוב. זה לא צריך להיות ככה וזה לא סוד שחסר לנו מחץ למעלה. אנחנו נטפל בזה ומכבי נתניה תהיה קבוצה טובה השנה".

אוהדי מכבי נתניה מתפרעים. מגד גוזני
אוהדי נתניה מתפרעים/מגד גוזני
אוהד מכבי נתניה נעצר. מגד גוזני
אוהד נתניה שנעצר/מגד גוזני
אוהדי מכבי נתניה מתפרעים. מגד גוזני
חבל מאוד/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully