וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנזס סיטי צ'יפס: יוסטון, ויש להם בעיות

אדם גלס

4.9.2015 / 16:00

ג'סטין יוסטון המפלצתי, שכמעט שבר את שיא הסאקים לעונה, ימשיך לככב בהגנה של אנדי ריד והתופסים אולי אפילו ישיגו טאצ'דאון לשם שינוי, אבל עם אלכס סמית' הפרווה, הקבוצה מארוהד לא תגיע רחוק מדי. לפחות אריק ברי ירגש את כולם

אנדי ריד מאמן קנזס סיטי צ'יפס עם ג'סטין יוסטון. Rich Schultz, GettyImages
לאן הם יכולים לקחת את הצ'יפס? יוסטון וריד/GettyImages, Rich Schultz

מאזן בעונה שעברה: 7:9 (מקום שני ב-AFC מערב, נותרו מחוץ לפלייאוף)

מאמן: אנדי ריד (עונה שלישית)

שחקנים משמעותיים שהצטרפו: ג'רמי מקלין (תופס, פילדלפיה), טייבון בראנץ' (סייפטי, אוקלנד), בן גראבס (קו התקפה, ניו אורלינס)

בחירות דראפט משמעותיות: מרקוס פיטרס (מגן פינה, וושינגטון), מיץ' מורס (קו התקפה, מיזורי), כריס קונלי (תופס, ג'ורג'יה)

שחקנים משמעותיים שעזבו: דוויין בו (תופס, קליבלנד), רודני האדסון (סנטר, אוקלנד), אנתוני פאסאנו (טייט אנד, טנסי), מייק מקגלין (קו התקפה, ניו אורלינס)

אלכס סמית' קנזס סיטי צ'יפס. Marcio Jose Sanchez, AP
אלכס סמית' ינסה להפתיע לטובה/AP, Marcio Jose Sanchez

אחרי שב-2013 הצ'יפס, עם אנדי ריד ואלכס סמית' בשנתם הראשונה בקנזס סיטי, נהנו מעונה סדירה טוב מאוד (שנגמרה באותו הפסד וויילד קארד אכזרי לקולטס), הרי שהעונה השנייה של הצמד ושאר החבורה מארוהד הייתה בינונית מינוס, במקרה הטוב. קנזס סיטי אומנם סיימה עם מאזן 7:9, שהספיק למקום השני ב-AFC מערב, אבל סבלה מעונה נוראית של צוות התופסים שלה, שהשיג בדיוק אפס טאצ'דאונים במאזן הכולל. למזלם של הצ'יפס, היה להם, כמו בכל השנים האחרונות, את הרץ המצוין ג'מאל צ'ארלס וכמובן את הליינבקר הנהדר ג'סטין יוסטון, שהוביל את הליגה ב-2014 עם 22 סאקים והיה רחוק רק חצי סאק מהשוואת שיא כל הזמנים של מייקל סטרהאן (22.5).

בעקבות עונת השיא שלו זכה יוסטון להארכת חוזה והוא יקבל בשש השנים הקרובות 101 מיליון דולר. מי ששילם את המחיר על העונה של חבורת התופסים היה דוויין בואו הוותיק, שנחתך מהמועדון במהלך הפגרה וינסה את מזלו בקליבלנד. במקומו הובא ג'רמי מקלין המוכשר, שהגיע מפילדלפיה שם רשם עשרה טאצ'דאונים בעונה הקודמת. במיזורי הוא יתאחד עם אנדי ריד, שאימן אותו מספר שנים בעיר האחווה.

עם כל הכבוד לצ'ארלס, יוסטון או מקלין, הסיפור המרגש של הקיץ בקנזס סיטי הגיע מכיוונו של הסייפטי אריק ברי. לקראת סיום העונה שעברה ולאחר שהתלונן על כאבים בחזה, גילה ברי שהוא סובל מסרטן הלימפומה. מעטים חשבו שברי יצליח לנצח במאבק ואף אחד כלל לא שיער בדעתו שברי גם יגבור על הסרטן בתוך מספר חודשים וגם יחזור לשחק כבר בעונה הנוכחית, אולם זה בדיוק מה שקרה. ברי עשה את הבלתי יאומן ולאחר מספר חודשים ספורים כבר חזר לסגל הקבוצה, נראה מצוין במהלך משחקי קדם העונה ובזמנים בהם ב-NFL מתעסקים בלא מעט פרשיות אלימות ומביכות שכוללות התנהגות לא הולמת מצד שחקנים, המקרה שלו הוא בהחלט ה"feel good story" של הליגה בפגרה ובעונה הקרובה.

ההימור: אלכס סמית' ימשיך להיות פרווה, הפציעה של דונטרי פו (שצפוי לחזור באמצע העונה) תפריע, אבל מצד שני ג'סטין יוסטון בהגנה וג'מאל צ'ארלס בהתקפה ימשיכו לככב. 6:10, שאמור להספיק לפלייאוף, אבל ההרגשה היא שגם אם הצ'יפס יחזרו לפוסטסיזן, הם ימשיכו לחפש ניצחון ראשון בו מאז 1993.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully