וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן דייגו צ'ארג'רס: עם הפנים למעלה, וצפונה

אדם גלס

4.9.2015 / 7:00

אחרי עונה שהתחילה מצוין ונמשכה גרוע ובלי הכרטיס לפלייאוף ברגע האחרון, הצ'ארג'רס הצליחו להשאיר את פיליפ ריוורס לארבע שנים נוספות תמורת חוזה ענק וחולמים על הצלחה, אולי בשנה האחרונה שלהם בסן דייגו לפני המעבר ל-LA

פיליפ ריוורס שחקן סן דייגו צ'ארג'רס. Stephen Dunn, GettyImages
שוב הכול תלוי בו. ריוורס/GettyImages, Stephen Dunn

מאזן בעונה שעברה: 7:9 (מקום שלישי ב-AFC מערב, נותרו מחוץ לפלייאוף)

מאמן: מייק מקוי (עונה שלישית)

שחקנים משמעותיים שהצטרפו: סטיבי ג'ונסון (תופס, סן פרנסיסקו), ג'קובי ג'ונס (מחזיר בעיטות/הרחקות, בולטימור), אורלנדו פרנקלין (גארד, דנבר), ג'ו ברקסדייל (תאקל התקפי, סנט לואיס), פטריק רובינסון (מגן פינה, ניו אורלינס), ג'ימי ווילסון (סייפטי, מיאמי)

בחירות דראפט משמעותיות: מלווין גורדון (רץ אחורי, וויסקונסין), דנזל פרימאן (ליינבקר, מיאמי)

שחקנים משמעותיים שעזבו: ג'ארט ג'ונסון (קיצוני הגנתי, פרש), דווייט פריני (קיצוני הגנתי, שחקן חופשי), אדי רויאל (תופס, שיקגו), שאריס רייט (מגן פינה, סן פרנסיסקו), ניק הארדוויק (סנטר, פרש), ג'רמי קליירי (קו התקפה, פרש). ריאן מת'יוס (רץ אחורי, פילדלפיה), מרקוס גילכריסט (סייפטי, ג'טס)

דני וודהד שחקן סן דייגו צ'ארג'רס. Rob Carr, GettyImages
איך וודהד יחזור מהפציעה?/GettyImages, Rob Carr

רכבת הרים כמו שעברה על סן דייגו בחודשים האחרונים, לא זוכרים בדרום קליפורניה כבר הרבה זמן. זה התחיל עוד לקראת סיום העונה שעברה, כאשר הצ'ארג'רס שמטו מאזן מבטיח של 4:8 והצליחו לפספס העפלה לפלייאוף עם הפסד במחזור האחרון בקנזס סיטי. זה המשיך מחוץ לאצטדיון קוואלקום, עם הודעה של בעלי המועדון, משפחת ספאנוס, שלאחר 55 שנה גם הם בודקים את האופציה לעקור ללוס אנג'לס ולהקים שם אצטדיון משותף בקארסון, עם לא אחרת מאשר היריבה השנואה, אוקלנד ריידרס.

כדור השלג של נטישה אפשרית מסן דייגו, גרם לפרנצ'ייז קוורטרבק של המועדון בעשור האחרון, פיליפ ריוורס, לסרב לחתום על הארכת חוזה ואפילו הוביל לדיבורים על טרייד אפשרי עם טנסי, ממש עד תחילת הדראפט, תמורת מרקוס מריוטה. כשהגיע מחנה האימונים, ריוורס והצ'ארג'רס כבר הגיעו לסיכום ובקבוצה הודיעו על הארכת ההתקשרות לארבע שנים נוספות תמורת 84 מיליון דולר, מה שבטוח לא יזיק למשפחת ריוורס (שבאוקטובר צפויה להתרחב עם ילד שמיני במספר!) להסתדר כלכלית.

בניגוד לקוורטרבק ובהחלטה תמוהה משהו, בסן דייגו בחרו שלא להאריך חוזה לאריק וודל, מי שנחשב בעיני רבים לסייפטי הטוב בליגה והוא ככל הנראה ישחק השנה את העונה האחרונה שלו בקבוצה. מי שעוד ישחק, אבל לא בארבעת המשחקים הראשונים של העונה, הוא הטייט אנד הוותיק אנטוניו גייטס, שהושעה לאחר שנתפס משתמש בחומרים אסורים.

גם אם זו העונה האחרונה של הצ'ארג'רס בסן דייגו, אל תתפלאו אם ריוורס, וודל, גייטס ושות' יאיימו על ראשות ה-AFC מערב או לפחות ייכנסו לפלייאוף. ריוורס צפוי ליהנות העונה מקו התקפה משופר ומאיים פיזית (עם התוספות של פרנקלין וברקסדייל), חוליית תופסים בעלת פוטנציאל גבוה (עם צירופו של סטיבי ג'ונסון, שינסה לשחזר את ימיו בבאפלו) ושיפור במצבת הרצים האחוריים (שכוללת את בחירת הדראפט של מלווין גורדון הכישרוני על חשבון ריאן מת'יוס המאכזב ואת דני וודהד, שחזר מפציעה). תוסיפו קבוצת מגני פינה לא רעים בכלל (בראשות פלאוורס וג'ייסון וורט, בחירת הסיבוב הראשון בדראפט אשתקד שהחלים מכתף פגועה) ואם הכל יתחבר כמו שצריך, יש מצב שהחבר'ה של מקוי יהיו הסוס השחור של הליגה.

ההימור: בשנתיים האחרונות (והראשונות בעידן מייק מקוי), סיימו הצ'ארג'רס במקום השלישי בבית עם מאזן של 7:9. לפני שנתיים זה הספיק לפלייאוף, בעונה שעברה לא. מה יהיה השנה? שוב על מאזן של 7:9. האם זה יספיק לוויילד קארד? כנראה שלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully