וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקלנד ריידרס: לא הכול שחור

אדם גלס

3.9.2015 / 17:00

הקבוצה מהחור השחור אמורה להעביר עוד שנה בקרקעית ה-AFC מערב, אבל כמה בחירות דראפט מוצלחות, בשנה שעברה ואולי גם העונה, יכולות לסמן את תחילתו של השינוי

דרק קאר אוקלנד ריידרס. Ben Margot, AP
עונת רוקי לא רעה. קאר/AP, Ben Margot

מאזן בעונה שעברה: 13:3 (מקום רביעי ואחרון ב-AFC מערב)

מאמן: ג'ק דל ריו (עונה ראשונה)

שחקנים משמעותיים שהצטרפו: מייקל קראבטרי (תופס, סן פרנסיסקו), רודני הדסון (סנטר, קנזס סיטי), מלקולם סמית' (ליינבקר, סיאטל), כריסטיאן פונדר (קוורטרבק, מינסוטה), קרטיס לופטון (ליינבקר ניו אורלינס)

בחירות דראפט משמעותיות: אמארי קופר (תופס, אלבמה), מריו אדוארדס ג'וניור (קיצוני הגנתי, פלורידה), קלייב וולפורד (טייט אנד, מיאמי)

שחקנים משמעותיים שעזבו: מאט שאוב (קוורטרבק, בולטימור), מוריס ג'ונס דרו (רץ אחורי, פרש), דארן מקפאדן (רץ אחורי, דאלאס), ג'יימס ג'ונס (תופס, ניו יורק ג'איינטס)

ג'ק דל ריו מאמן ג'קסונוויל ג'אגוארס. Sam Greenwood, GettyImages
מה הוא יכול להוציא מהריידרס? דל ריו/GettyImages, Sam Greenwood

אחת מנמושות הליגה בשנים האחרונות המשיכה להצדיק את מעמדה ב-2014, עם מאמן שפוטר כבר במחזור הרביעי (דניס אלן), מחליף בעל שם של גנגסטר מהטלוויזיה שבעיקר קבר כדורי פוטבול באדמה (טוני ספראנו) וקבוצה שאיימה להישאר על אפס בטור הניצחונות ופתחה את העונה עם מאזן 10:0. אבל, וזה אבל גדול, לצד עוד כישלון מבחינה קבוצתית, ניצנים בוהקים בחור השחור נצצו בעונה החולפת ובהם שתי בחירות הדראפט המובילות: הקיצוני ההגנתי קאליל מאק, שהיה קרוב לזכות בתואר הרוקי ההגנתי של העונה והקוורטרבק המבטיח דרק קאר, שנתן עונת רוקי לא רעה בעצמו.

מאק וקאר מקווים לתפוס פיקוד לא רק בעונה הקרובה אלא גם להמשיך ולהיות אבני היסוד בהגנה ובהתקפת הריידס לשנים הבאות. בינתיים, הם קיבלו העונה עוד מאמן חדש, ותיק ומנוסה בדמות ג'ק דל ריו (ששימש כמתאם ההגנה של דנבר) ואם תוסיפו לכך גם בחירת דראפט נוצצת נוספות, התופס הכישרוני אמארי קופר שנבחר במקום הרביעי הכללי ותצרפו כמה שחקנים ותיקים שחברו לריידרס במהלך הפגרה (מלקולם סמית', קרטיס לופטון ורודני הדסון), תגלו שהעתיד באוקלנד יכול להיצבע בצבעים הרבה יותר אופטימיים משחור אם המגמה תימשך. שלא יהיו אשליות. גם את 2015 אוקלנד אמורה לסיים עם מאזן שלילי וככל הנראה שוב במקום האחרון בבית, אבל אם הכל יתחבר ובצירוף של עוד כמה שחקנים נוספים, היוצרות עוד עשויות להתהפך בעתיד.

העתיד הזה צפוי להתרחש דרומית מאזור המפרץ. לא מעט אוהדים ואנשים בקבוצה כבר הפנימו את העובדה ש-2015 עשויה להיות העונה האחרונה של הריידרס בעירם. לאחר שלא הושגה שום התקדמות משמעותית בחודשים האחרונים מבחינת בניית אצטדיון חדש בעיר ובמטרה להשיג במרוץ את סטן קרונקי והראמס, בעלי אוקלנד, מארק דייויס, החליט לחבור ליריבו דין ספאנוס מהצ'ארג'רס בניסיון להעביר את שתי הקבוצות כבר ב-2016 ללוס אנג'לס.

ההימור: אמארי קופר ייתן עונת רוקי לא רעה, מאק ימשיך לנצוץ בהגנה, אבל דרק קאר יחווה את משבר העונה השנייה. הריידרס בסך הכל ישתפרו תחת דל ריו ויגיעו למאזן של 10:6, אבל לא ידגדגו את הפלייאוף גם ב-2015.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully