וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי תל אביב רדפה אחרינו במשך עשר שנים, אנחנו שלוש אחריהם"

21.8.2015 / 13:09

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, אמר בראיון לרדיו חיפה לקראת פתיחת העונה: "נחפש חלוץ בשבועיים הקרובים, אם זה יהיה מעל היכולות שלנו לא נביא. אם יהיה קונה למועדון אמכור, אבל מעולם לא פנה אליי מישהו כזה"

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, אמר היום (שישי) כי הקבוצה עשויה להתחזק בחלוץ בשבועיים הקרובים, ותמתין לשחקנים שישוחררו מקבוצותיהם לאחר סיבוב הפלייאוף במפעלים האירופיים. "אם נשים יד על שחקן טוב נביא אותו, אם זה יהיה מעל היכולות שלנו, לא נביא. ממש לא קל להביא לכאן שחקנים, מארגנטינה וצ'ילה ועד שחקנים שנפלטים מליגות באירופה. אני מקווה שנביא לכאן לפחות עוד שחקן אחד טוב.

"ויתרנו על שחקנים כמו טוטו תמוז ובן שהר כי הדרישות שלהם לא בבית ספרנו. אני מקווה שהסגל של השנה יהיה טוב יותר. אנחנו בונים מערך סקאוטינג יחד עם גוסטבו בוקולי ורוני לוי".

שחר התארח באולפן רדיו חיפה לקראת פתיחת העונה, מחר מול בני יהודה, יחד עם מנכ"ל המועדון איתמר צ'יזיק והדובר דודו בזק. על התחרות עם מכבי תל אביב אמר שחר: "זה שמכבי תל אביב בשנים האחרונות באמת הובילו את הליגה שלנו, אפשר לקנא. הם רדפו אחרינו עשר שנים, ואנחנו שלוש שנים אחריהם. לאף אחד אין תעודת ביטוח והבטחה להיות בצמרת. אנחנו מקווים שהעונה נספק חוויה טובה יותר של כדורגל ושהתוצאות יהיו בהתאם".

על הביצועים הדלים של שחקנים בסגל, אמר שחר: "אני מסכים שיש שחקנים לא נלחמים עבור המועדון. אני רוצה לראות את ההצלחה שלנו במסירות. אשפוט שחקנים מתחילת העונה ועד ינואר לפי הנתינה במגרש. מי שלא יצדיק את עצמו, לא יהיו פה אחרי ינואר. אנחנו רוצים שחקנים שנותנים מעצמם את המקסימום על המגרש. זה היה חסר לנו בשנים האחרונות. למה זה קרה? אולי נרדמו קצת בשמירה, אבל זה לא יקרה יותר".

בתשובה לשאלה האם הוא שוקל למכור את הקבוצה, אמר שחר: "אם תמצא מישהו כזה, אפנה את מקומי. אינני נאחז בקרנות המזבח. מעולם לא פנה אליי מישהו שרצה לרכוש את המועדון. הכדורגל הישראלי לא מפותח ברמה כזאת שאם יש מישהו שרוצה למכור, תמיד יש מישהו עומד בתור לקנות. בליגות גדולות יותר תמיד יהיה אוליגרך שיקנה, לא אצלנו.

"רמת ההכנסות שיש לנו מהמעבר לאיצטדיון החדש וגם מאותם פירורי מענקים שאנחנו מקבלים מהטלביזיה והטוטו, לא מכסים אפילו חצי מהתקציב שלנו. אנחנו לא חייבים לאף גורם, לאף ספק, במשך מעל 20 שנה. אגורה אחת. אפשר להתגאות בזה כאוהד מכבי חיפה. כשאתה פותח מדור ספורט ורואה שחצי מהקבוצות לא משלמות בזמן. הליגה שניה בספרד טובה משלנו, ויש שם שחקנים שלא מקבלים שכר".

יעקב שחר נשיא מכבי חיפה עם המאמן רוני לוי. קובי אליהו
"הדרישות של שהר ותמוז? לא בבית ספרנו"/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully