וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעזוע מוח לרוברט גריפין השלישי בניצחון וושינגטון

21.8.2015 / 8:13

הרדסקינס גברו 17:21 על דטרויט, אולם הקוורטרבק שלהם נפגע בראשו ולא ברור לכמה זמן הוא ייעדר. בפאלו השיגה 10:11 דרמטי בקליבלנד בפתיחת שבוע ההכנה השני

רוברט גריפין השלישי יורד מהמגרש עם זעזוע מוח. AP
הסיוט של וושינגטון. RG3 יורד מהמגרש/AP

זה לא היה בתכניות של וושינגטון. הרדסקינס גברו הלילה (בין חמישי לשישי) 17:21 על דטרויט במשחק שהוציא לדרך את השבוע השני של הפריסיזן ב-NFL, אולם ראו את הקוורטרבק הפותח שלהם, רוברט גריפין השלישי, נוטש את המגרש עם פגיעת ראש, שלאחר מכן התבררה כזעזוע מוח. לא ברור עדיין כמה זמן RG3 יחמיץ, אבל זו ממש לא פתיחת העונה לה קיוו בבירה.

גריפין מסר שתי מסירות מדויקות מחמישה ניסיונות לשמונה יארד לפני הפציעה, עד שבמהלך האחרון שלו במשחק, בפתיחת הרבע השני, הוא ניסה לרוץ עם הכדור ולפתע הפיל אותו. הקוורטרבק זינק על הקרקע במטרה לתפוס בחזרה את הכדור והאנד ההגנתי של הליונס, קורי ווטון, נחת עליו וגרם לפציעה. בוושינגטון אמרו שלשחקן אין פציעה בכתף, אלא "רק" בראש. במשחק עצמו, קירק קאזינס רשם 91 יארד וטאצ'דאון וקולט מקוי 80 וטאצ'דאון עבור הרדסקינס, בעוד מת'יו סטאפורד מספק 6 מ-8 ל-78 יארד ודן אורולובסקי עוד 118 יארד וצמד בצד השני.

משחק נוסף הלילה הסתיים בדרמה כאשר בפאלו ניצחה 10:11 בקליבלנד, שם ג'וני מנזל לא הצליח להמיר דאון רביעי עם שמונה שניות על השעון. הבילס השיגו את הטאצ'דאון המנצח שלהם 1:31 לסיום, ממסירה של אי ג'יי מנואל לאנדרה דייויס ל-14 יארד. לאחר המשחק אמר מאמן בפאלו, רקס ריאן, כי טיירוד טיילור מסתמן כקוורטרבק הפותח של הקבוצה. טיילור סיים עם 65 יארד, מנואל עם 111. מנזל, שמסר לטאצ'דאון, רשם 10 מ-18 ל-118 יארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully