וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלשטיין: "יש בנבחרת שחקנים שלא עמדו בקצב". פישר סבל מהתייבשות

20.8.2015 / 19:10

המתאזרח עבר בדיקת MRI, נעדר מאימון הערב ולא ברור האם יהיה כשיר לצמד המשחקים מול סרביה. המאמן: "אין לנו יותר משני גבוהים וזה פגע בהתקדמות. אנחנו רוצים לבחון את עצמנו, כל מילה אחרת תישמע תירוץ"

צילום ועריכה: קובי אליהו

נבחרת ישראל ערכה הערב (חמישי) אימון נוסף לקראת צמד משחקי ההכנה נגד נבחרת סרביה שייערכו בימים שבת וראשון ביד אליהו. שחקני הנבחרת זכו אתמול ליום מנוחה ראשון זה כשבוע, כשהיום ערכו שני אימונים, ומחר ייערכו את האימון המסכם ביד אליהו לקראת המשחק.

ההערכה באיגוד הכדורסל היא כי למשחק הראשון, שייערך בשבת (20:30, ספורט 5+) יגיעו בין 5,000 ל-6,000 צופים, כשהטבעת התחתונה בהיכל תהיה מלאה.

מאמן הנבחרת, ארז אדלשטיין, העריך לאחר אימון כי דיאור פישר יהיה כשיר לצמד המשחקים. פישר סבל הבוקר מהתייבשות. האימון הוקדם בשל אילוצים אישיים של עמרי כספי.

אדלשטיין אמר בסיום האימון: "אם תשאלו את השחקנים, הם יגידו שהאימונים קשים. היו אנשים ששפכו לאגר ולא עמדו בקצב, האימונים לא היו בהתאם לתכנון. אין לנו יותר משני גבוהים וזה פגע בהתקדמות.

"הנבחרת צריכה אהבה, היא תגרום לאנרגיות אחרות. שלוש שנים לא שיחקנו בארץ, הצלחנו להביא את סרביה וצריך לכבד אותם. הבדלי הרמות ברורים. לראות אותם זה עונג בשבילנו. אנחנו רוצים לבחון את עצמנו, כל מילה אחרת תישמע תירוץ".

ליאור אליהו שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
ליאור אליהו, הערב באימון/קובי אליהו

נבחרת סרביה תגיע לארץ מחר בצהריים לקראת צמד המשחקים. הסרבים יגיעו עם 14 שחקנים בהם כמה שמות גדולים ומוכרים, כשמעל כולם רכז צסק"א מוסקבה מילוש תאודוסיץ', כשלצידו ה-MVP של היורוליג נמנייה ביליציה וחברו לפנרבחצ'ה/אולקר בוגדן בוגדנוביץ', זוראן ארצג והסנטר מירוסלאב ראדוליצה שחתם לאחרונה לשנתיים בפנתינאייקוס.

יתר שחקני הסגל: ניקולה קליניץ', ניקולה מיליוטינוב, דראגן מילוסבייביץ', ולדימיר סטימאץ', סטפאן מרקוביץ', מרקו סימונוביץ' ואוגניין קוזמיץ', נמניה דאנגוביץ' ונמניה נדוביץ'. מאמן הנבחרת סאשה דג'ורג'ביץ'.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
נבחרת ישראל בכדורסל. רוברט רות'בארט, קובי אליהו
רותבארט והשחקנים על הספסל/קובי אליהו, רוברט רות'בארט
יניב גרין שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
חוזר לכושר. יניב גרין/קובי אליהו
ארז אדלשטיין מאמן נבחרת ישראל. קובי אליהו
"הבדלי הרמות ברורים". אדלשטיין/קובי אליהו
יוגב אוחיון שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
יוגב אוחיון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully