וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: מעין דוידוביץ' פספסה מדליית ארד בשתי נקודות בלבד

20.8.2015 / 19:52

מדליסטית הארד מאליפות העולם הייתה קרובה לסיים במקום השלישי בתחרות הקדם אולימפית בריו אחרי שאת שיוט המדליות היא סיימה במקום השני. שארלין פיקו הצרפתיה חגגה עם הזהב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פספוס. מעין דוידוביץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעין דוידוביץ' הייתה קרובה מאוד להשיג הערב (חמישי) את מדליית הארד בתחרות הקדם אולימפית בשייט שנערכת בריו, באתר שבו יערך בעוד שנה הדבר האמיתי. דוידוביץ' סיימה רביעית, והייתה רחוקה רק שתי נקודות מהפודיום ומהספרדיה בלנקה מנקון שסיימה עשירית ואחרונה בשיוט המדליות. דוידוביץ', לעומתה, סיימה במקום השני ואת התחרות היא נעלה עם 53 נקודות שליליות.

מי שקטפה את מדליית הזהב היא שארלין פיקו שרשמה תחרות מצוינת, אבל בשיוט המדליות היא סיימה במקום החמישי, שהספיק לה כדי להקדים בנקודה את מלגורזטה ביאלקה הפולניה. כזכור, רק מקום בשלישייה הראשונה בתחרות הקדם אולימפית היה מעניק ניקוד לדוידוביץ', ולכן היא מסיימת את התחרות הזו עם אפס נקודות. למרות זאת, יש למדליסטית הארד מאליפות העולם 10.5 נקודות.

אצל הגברים בתחרות ה-RSX נמרוד משיח סיים אתמול במקום ה-12 ולא נכנס לשיוט המדליות. מי שקטף את מדליית הזהב הוא הסיני אייצ'ן וונג שהגיע רביעי בשיוט המדליות וסיים עם 20 נקודות. היווני ביירון קוקלאניס סיים שני בשיוט המדליות ולקח את הכסף והצרפתי פייר לה קוק הגיע שביעי וסיים עם הארד.

אורן יעקב שמתחרה בדגם הלייזר רדיאל דווקא נהנתה מתחרות טובה עד הערב, אבל בשני השיוטים שנערכו היום היא סיימה במקומות 23 ו-24 וסיימה את התחרות במקום ה-11 הכללי מבלי להיכנס לשיוט המדליות.

במפרשיות מדגם 470 מדורגים אייל לוין ודן פרויליך במקום ה-15 הכללי לאחר שמונה שיוטים ומחר הם אמורים להשתתף בשיוט נוסף. צמד הבנות גיל כהן ודניאל ממן סיימו היום במקומות 14, 15 ו-14 ומדורגות במקום ה-18.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully