וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א הרחיקה את שיר צדק מארבעה משחקים באירופה

20.8.2015 / 11:27

בעקבות ההרחקה במשחק מול תון, בלם הפועל באר שבע ספג עונש קשה מאופ"א. בקבוצה אמרו: "יעשה הכול כדי לסייע לקבוצה להעפיל לאירופה גם בעונה הבאה". צדק לא צפוי לשחק גם בקרית שמונה, טהא בכוננות. גם ביטון עשוי להיכלל בסגל

one

ועדת המשמעת של אופ"א הרחיקה את בלם הפועל באר שבע, שיר צדק, מארבעה משחקים במסגרת אירופית. בהפועל באר שבע הודיעו הבוקר (חמישי) כי השחקן לא יוכל לשחק בארבעת המשחקים הקרובים כולל ההרחקה האוטומטית, זאת בשל הרחקתו בהפסד 2:1 לתון במסגרת השלב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית. צדק הורחק לאחר שפגע בחלוץ סימונה ראפ ללא כדור. בהפועל באר שבע אמרו: "מדובר במכה קשה וכואבת, אך לא רלוונטית לעונה. שיר יעשה הכול כדי לסייע לקבוצה להעפיל למפעלים האירופאים גם בעונה הבאה"
.
צדק לא אמור לקחת חלק גם במחזור הראשון של ליגת העל מול עירוני קרית שמונה, אבל לברק בכר יהיה מגן ימני לקראת המשחק. אביתר אילוז ערך אימון מלא ויעמוד לרשות המאמן ואילו בן ביטון חזר לאימונים וייתכן שבסופו של דבר יהיה בסגל. המגן סובל ממתיחה ברצועת הברך. גם מתן אוחיון לא ישחק. לואי טהא ערך אימון שחרור ויהיה כשיר למשחק. הוא צפוי לפתוח בעמדת הבלם במקום צדק ואילו ויליאם סוארס ואופיר דוידזאדה ישלימו את חוליית ההגנה. בכר עדיין לא תרגל הרכב, ונראה כי גם לא יערוך תרגול בסוף השבוע.

שיר צדק שחקן הפועל באר שבע (שמאל) עם מהראן ראדי. יוסי ציפקיס
ייעדר גם מול עירוני קרית שמונה? שיר צדק/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully