וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התלבטות בין עזרא לריאן, רוני לוי: "עשינו הכנה טובה מאוד לעונה"

20.8.2015 / 18:30

מאמן מכבי חיפה מבין את החשיבות של משחק הפתיחה מול בני יהודה: "אי אפשר להיות בשיא הכושר, אבל החבר'ה מוכנים. יוסי שחקן חשוב למכבי חיפה ולי, אני צריך להשתמש בו נכון". סליחי ממתין לתשובה, אך מחזיק גם בהצעה מטורקיה

ניב אהרונסון

מכבי חיפה ממשיכה בהכנות למשחק מול בני יהודה ובצל ההיעדרויות האחרונות המאמן רוני לוי התבשר אתמול (רביעי) ששניים מהשחקנים החשובים שלו צפויים להיות כשירים למשחק. המגן טאלב טואטחה לא התאמן בשל עומס, אבל על פי הערכת הצוות הרפואי יהיה כשיר למשחק. איתי שכטר שחלה קיבל אישור לחזור לאימונים ויהיה בסגל. מי שלא ייכלל בסגל הוא שחר הירש. החלוץ נבדק והצטווה לנוח עד יום ראשון, בתקווה שיהיה כשיר למחזור הבא.

לוי צפוי לפתוח בהרכב הרגיל שלו, כשבמרכז ההגנה ישחקו דקל קינן ואוראל דגני ואילו מארק ואליינטה ימתין על הספסל. עטאא ג'אבר וניקולה דרינצ'יץ' ישחקו במרכז המגרש, ובהיעדרו של אביחי ידין ייאלצו לבצע גם משימות הגנתיות. יוסי בניון צפוי לעלות ב-11, ובחודש ישחקו אלירן עטר ואלון תורג'מן. ההתלבטות היחידה, כך נראה, היא בין חן עזרא לאיסמעיל ריאן.

"עשינו הכנה טובה מאוד לעונה, אנחנו מגיעים מוכנים", אמר אחר הצהריים רוני לוי. "בני יהודה יריבה קשה ולאורך ההיסטוריה היא עשתה חיים קשים למכבי חיפה. אני בטוח שנעשה מה שצריך לעשות, אנחנו מבינים את החשיבות של פתיחת העונה, בלי קשר למה שקרה בעבר. אנחנו תמיד אופטימיים.

שחקן מכבי חיפה יוסי בניון עם אוראל דגני. יוסי ציפקיס
בניון ודגני, היום באימון/יוסי ציפקיס

"אי אפשר במחזור הראשון של העונה להיות בשיא הכושר, אבל החבר'ה מוכנים ואני בטוח שנראה את זה בשבת. למדתי בכדורגל להתרכז במשחק הקרוב ולנסות לעשות את המקסימום לנצח בו, אחר כך נסתכל קדימה".

מאמן חיפה העריך כי טאלב טואטחה המחלים מפציעה יהיה כשיר בשבת, בעוד שבנוגע לאביחי ידין, שחולה במחלת הנשיקה, הוא אמר: "אביחי עשה הכנה פנטסטית והיה בשיא היכולת מהרגע הראשון, חבל לי עליו. אני שמח שהוא חוזר להתאמן ויהיה איתנו, נצטרך למצוא פתרונות בתוך המבנה הקבוצתי". מנגד, אופיר קריאף שחתם אתמול ועבר בבקרה, עשוי להיכלל בסגל. "אופיר בן 24, הוא היה קפטן בית"ר ירושלים ושחקן נבחרת מוביל. יש לו פוטנציאל מצוין והוא עוד לא מיצה אותו".

בנוגע ליוסי בניון, אמר לוי: "יוסי שחקן חשוב למכבי חיפה, חשוב מאוד לי, הוא יכול לעשות את ההבדל. אני צריך להיות חכם ולהשתמש בו נכון בדקות שהוא על המגרש, זה יפה ששחקן רוצה כל הזמן לשחק ואני רוצה את זה".

27 אלף אוהדים כבר הבטיחו את מקומם באיצטדיון. במחוז חוף הוציאו הנחיה מיוחדת לטפל באוהדים שיגיעו עם אלכוהול למגרש, וכן באוהדים שיחנו בחניות אסורות. "אני מהדור הישן שכבר ביום חמישי-שישי חי את המשחק ומצפה שגם השחקנים יהיו כאלה", אמר לוי, "בטוח שכשנגיע למשחק עם הקהל המדהים בסמי עופר תהיה התרגשות".

לוי אישר כי חמדי סליחי הוא אחד המועמדים לחיזוק הקבוצה, אך הדגיש: "אין החלטה מגובשת לגבי שחקן כזה או אחר. אנחנו קבוצה קצרה מאוד, וצריכים שחקן טובים ומוכשרים בסגל". סליחי העביר מסר למכבי חיפה לפיו הוא מחזיק בהצעה מטורקיה. החלוץ ממתין לתשובה מלוי, שמחזיק בעוד מספר מועמדים ברשימה. סליחי שותף בהפסד של סקנדרבג לדינמו זאגרב, וחוזהו אמור להסתיים בשבוע הבא. רוני לוי מחזיק בעוד שמות של חלוצים, אבל יצטרך להחליט האם לצרף את האלבני או להמתין לחלוצים אחרים ברשימה. הצרפתי מתיו דוהמל ירד מהפרק אחרי שחתם לארבע שנים בלה האבר.

עדכון ראשון: 11:21

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
חמדי סליחי הפועל חיפה מול שחקן מכבי נתניה ירין חסן. יוסי ציפקיס
יחזור לישראל? חמדי סליחי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully