וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקדמות במו"מ בין בית"ר לאיינבינדר, יחתום לפני הפועל תל אביב?

20.8.2015 / 11:04

ביממה האחרונה נעשו מאמצים בניסיון להגיע להבנות ולצרף את השחקן לפני המשחק הראשון בליגת העל. עוד פיצוץ בין בין ברקת לטביב, הפעם על רקע השאטלים לטדי: "הפעם זאת הכרזת מלחמה"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בבית"ר ירושלים ישנה עד עתה אכזבה מקצב מכירת הכרטיסים למשחק נגד הפועל תל אביב שייערך ביום שני הקרוב. נכון לאתמול נמכרו רק כ-4,000 כרטיסים לאוהדי בית"ר, כאשר אוהדי הפועל תל אביב רכשו כבר כמות דומה. בבית"ר מאמינים שהחל מסוף השבוע תהיה התעוררות בקרב הקהל, אך מנגד גם חוששים כי לא יגיעו יותר מ-15 אלף צופים לאיצטדיון.

גורם בבית"ר אמר היום: "האוהדים לא מחרימים, פשוט להרבה אין חשק. מכרו את אזולאי ודסה, לא מראים כיוון שהולך להיבנות פה משהו. אפילו אם היו משאירים את קריאף או מצרפים את איינבינדר היה איזשהו משהו שיעיר את האוהדים, אבל הכל תקוע ואם אוהדים יבואו זה ברגע האחרון. אי אפשר לייאש אוהדים ואחרי זה לצפות שימלאו את האיצטדיון. גם אם יבוא הרבה קהל זה רק בגלל היריבות עם הפועל, אבל האוהדים מיואשים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פיצוץ חדש. ברקת וטביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוסף לכך, העימות החדש בין בית"ר לעיריית ירושלים הוא בנושא השאטלים מהחניונים בעיר לאיצטדיון. בשל מצוקת החניה באזור טדי, המשטרה דורשת כ-30 שאטלים שיעשו את דרכם מהחניונים בעיר אל עבר האיצטדיון. כחלק מהיחסים העכורים בין ראש העיר ניר ברקת לאלי טביב הוחלט כי בניגוד לשנים קודמות, העירייה לא תממן את השאטלים לאיצטדיון והאחריות לכך תהיה מוטלת על בית"ר.

בבית"ר אמרו הבוקר: "זאת כבר הכרזת מלחמה של העירייה. ניר ברקת ואלי טביב כבר במלחמה אישית וטובת בית"ר לא מעניינת אף אחד. המועדון הזה יימחק בגלל האגו המטופש הזה. במקום ששני הצדדים ירימו את הכפפה להילחם באלימות וגזענות ולנסות לייצר משהו חדש במועדון הזה, הם פשוט עסוקים במלחמות ונקמות".

אגב, כל זה קורה לאחר שביממה האחרונה נרשמה התקדמות במו"מ בין בית"ר לדן איינבינדר והפערים צומצמו. שני הצדדים האמינו אתמול כי עד לסוף השבוע ניתן יהיה להגיע להבנות, אך בבית"ר לא פסלו כי בעקבות הפיצוץ החדש מול ראש העיר, אלי טביב יעצור הכל: "הכל רותח, לא צפוי ולא יציב. גם אם טביב ימכור עוד שחקן במצב הזה אף אחד לא יופתע. מישהו צריך לעצור את כדור השלג הזה".

היום תחזור הקבוצה להתאמן. חסוס רואדה לא צפוי לפתוח בהרכב ביום שני בשל כושרו הלקוי, כאשר ההערכה היא כי ניסו קפילוטו וטל כחילה יהיה הבלמים. בבית"ר ימתינו עוד כשבוע לתוצאות הטיפול האנטיביוטי שמקבל ולאד מוראר ברומניה ורק לאחר מכן תתקבל ההחלטה לגביו.

רועי זיקרי חתם על החוזה החדש ויצטרף לסגל. החלוץ הצעיר הושאל בעונה שעברה להכח רמת גן ולאחר שהרשים באימונים ביקש המאמן סלובודאן דראפיץ' לצרפו. השחקן הסכים לקיצוץ בחוזהו ועשוי להיות בסגל כבר במשחק הקרוב נגד הפועל תל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
דן איינבינדר שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
מתקרב. איינבינדר/אתר רשמי, מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully