וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: ז'ולט פולושקיי מועמד להפועל חיפה

20.8.2015 / 19:20

הקשר ההונגרי בן ה-24 שמשחק ב-MTK והבקיע בשנה שעברה שישה שערים עשוי לחזק את הקבוצה של בנין. אחד הבנקים בישראל פנה לקבוצה ועדכן שלקאלונאס יש חוב של אלפי דולרים

one

הפועל חיפה ממשיכה לנסות ולהתחזק כשמי שמועמד להצטרף אליה הוא הקשר ההונגרי בן ה-24, ז'ולט פולושקיי, שמשחק ב-MTK ההונגרית, הקבוצה בה גדל. פולושקיי שיחק בשנה שעברה ב-16 משחקי ליגה שבהם הוא הבקיע שלושה שערים ובסך הכול רשם 22 הופעות בכל המסגרות עם שישה שערים, כשאת העונה שעברה קבוצתו סיימה במקום השלישי עם כרטיס לליגה האירופית. גם את השנה שקדמה לכך סיים פולושקיי עם שישה שערים בכל המסגרות. אגב, בזמן היותו בנוער הושאל השחקן לליברפול לשנתיים, אך שב לקבוצת נעוריו.

מינדאוגאס קאלונאס מנסה לחזור להפועל חיפה. הבעלים יואב כץ מנסה לשכנע בימים האחרונים את אנשי המועדון שהקשר אכן נחוץ לקבוצה, זאת למרות שבהנהלה, בצוות המקצועי וגם בקרב השחקנים לא מעוניינים במהלך שכזה. היום (חמישי) התברר שייתכן וקאלונאס לא יוכל לחזור ולאו דווקא בגלל הדעה הרווחת של אנשי המערכת. אחד הבנקים הגדולים בישראל פנה לאנשי המועדון בניסיון לאתר את הליטאי, שפתח חשבון באותו הבנק עת שיחק בישראל. מסתבר כי קאלונאס הותיר חוב של כמה אלפי דולרים שאותו לא כיסה לפני שעזב את הארץ, ובבנק ישקלו לנקוט בהליכים במקרה והשחקן יחזור ארצה.

בנושא אחר, בקבוצה מעוניינים לצרף את יובל אבידור. כפי שפורסם לראשונה בוואלה ספורט, בהפועל חיפה התעניינו באבידור מיד עם ההשעייה שלו מהפועל עכו, תחילה בשל הרצון של אמיר אבו ניל רצו לערוך טרייד. לאחר מכן, עם שחרורו של אבידור מעכו, הבינו בקבוצה שניתן יהיה להביאו באופן חופשי. כץ עצמו שוחח עם אבידור כשבמועדון מקווים שהעניין יתקדם ושהשחקן אכן יחתום בקבוצה.

לפני אימון הצהריים נפגשו המאמן טל בנין והמנכ"ל אפרים גבאי, וניסו ליישר את ההדורים. במועדון סיפרו כי השיחה הייתה עניינית, והביעו תקווה שהשניים ישימו מאחוריהם את הסכסוך מהעונה שעברה. טל בנין התייחס לשיחה: "אמרתי שהדברים יסתדרו בסופו של דבר, זה היה עניין של זמן. הדבר הכי חשוב זה הפועל חיפה, ואעשה הכל כדי שהמערכת תצא נשכרת".

עדכון ראשון: 10:49

שחקן הפועל עכו, יובל אבידור. אדריאן הרבשטיין
ישוב להפועל חיפה? יובל אבידור/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully