וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: דוידוביץ' שביעית בקדם אולימפי, משיח סיים 12

20.8.2015 / 0:17

הגולשת הבכירה של ישראל סיימה במקום הרביעי בשיוט הבודד, וסיכוי אפסי שתסיים עם מדליה בתחרות המבחן השלישית. משיח מחוץ לשיוט המדליות אחרי שסיים רק 16. אורן יעקב שמרה על המקום החמישי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סיים במקום ה-12. משיח/מערכת וואלה!, צילום מסך

שיוט בודד לגולשי ה-RSX נערך היום (רביעי) בתחרות הקדם אולימפית בריו, זאת בשל הרוחות החלשות שנשבו במתחם שבו תתקיים בעוד שנה האולימפיאדה. מעין דוידוביץ' ניצלה את השיוט הזה כדי לסיים במקום הרביעי והיא מדורגת במקום השביעי הכללי עם 49 נקודות שליליות, 18 יותר מהמקום השלישי. המשמעות היא שדוידוביץ' תגיע לשיוט המדליות עם סיכוי אפסי לסיים עם מדליה. שארלין פיקו הצרפתיה ממשיכה להוליך את התחרות.

אצל הגברים, עוד יום לא ממש מספק עבר על נמרוד משיח, שאת השיוט הבודד סיים במקום ה-16 כשהוא מסיים את התחרות במקום ה-12 אחרי שאפסו סיכוייו להיכנס לשיוט המדליות. אייצ'ן וונג הסיני מוליך עם 15 נקודות שליליות. בדגם הלייזר לנשים אורן יעקב סיימה את השיוט הבודד במקום ה-11 ונותרה במקום החמישי כשבמאזנה 51 נקודות שליליות, תשע יותר מהמקום השלישי.

התחרות הקדם אולימפית היא התחרות השלישית מבין חמש שיש לגולשים במאבק על מקום בריו, כשרק נציג אחד מכל מדינה יכול להשתתף בה. למרות זאת, יש להזכיר כי כל גולש יכול "לזרוק" תחרות אחת מבין החמש. נכון לעכשיו, משיח צבר 11.25 נקודות בעקבות העובדה שסיים שישי באליפות אירופה, זאת לעומת שבע הנקודות של צוברי. לדוידוביץ' יש 10.5 נקודות, אך לא נראה שיהיו לה מתחרות עד לסיום תחרויות המבחן.

חשוב להדגיש שרק מקום בשלישייה הראשונה בתחרות הקדם אולימפית הייתה מקנה ניקוד, ולכן דוידוביץ' ומשיח שפספסו את האפשרות הזו, איבדו אפשרות לברוח ליריביהם. לגולשים יצפו בהמשך שתי תחרויות מבחן אחרונות: אליפות העולם באוקטובר ואליפות עולם נוספת ארבעה חודשים לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully