וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא דיין: "הומואים ולסביות זה בסדר, אבל להיות יהודי זה להשתגע"

19.8.2015 / 15:21

קשר עפולה פרסם פוסט יוצא דופן בחשבון הפייסבוק שלו על רקע המאבק כנגד משחקים בשבת בלאומית. לאחר מכן אמר לוואלה ספורט: "אני מכבד את כולם, אין לי שום דבר נגד הומואים ולסביות"

גיא דיין שחקן הפועל פתח תקוה חוגג עם כיפה על הראש. מגד גוזני
חוגג עם הכיפה. גיא דיין/מגד גוזני

על רקע עתירת נציגות שחקני הכדורגל בישראל נגד הכוונה לקיים משחקי כדורגל בשבת בליגה הלאומית, גוברת הסערה בנושא. אחד השחקנים שסיפק תגובה יוצאת דופן בנושא הוא גיא דיין, קשרה של הפועל עפולה ששומר מסורת ואף נמנע מלנסוע בשבת.

בחשבון הפייסבוק שלו כתב דיין: "מדינת ישראל זו מדינת היהודים, אבל רק במדינה הזו הכול מותר. 'הומואים ולסביות זה בסדר, זאת הבחירה שלהם'. מחבל שבסך הכול רצח כמה יהודים חפים מפשע שובת רעב, וכל המדינה לחוצה בשבילו. כל הממשלה רוצים לעשות לו אווירון עם כפית של אוכל לפה שחס וחלילה לא ימות.

"אבל להיות יהודי דתי ולשמור שבת, אוי ואבוי, זה להשתגע, זה אסור הכול חוץ מזה", המשיך דיין. "אז אני אומר: 'השם אחד ושמו אחד לעד'. ורק הוא זה שיחליט מה יהיה ומתי לא. אף אחד מהבובות בטלוויזיה לא משחקות כדורגל בשבת!".

דיין אמר לוואלה ספורט בתגובה לפוסט: "שלא ינסו לקחת את זה למקום של פגיעה בהומואים ולסביות. אני מכבד את כולם ואין לי שום דבר נגדם. כל מה שרציתי להבהיר זה שכל גוף של אנשים שנאבק על הזכויות שלו במדינה הזאת זה לגיטימי, אבל אנשים ששומרים שבת ורוצים לשמור על האמונה שלהם זה משהו אסור. אנחנו בסך הכל רוצים את הזכויות שלנו כדי לשמור על האמונה".

  • עוד באותו נושא:
  • גיא דיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully