וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: קריאף חתם לארבע שנים וקיבל את החולצה עם הספרה 7

19.8.2015 / 15:08

קשר בית"ר ירושלים, שיהיה הרכש הרביעי בעידן רוני לוי, הצטרף ואמר: "אעשה הכול על מנת להצדיק את האמון". ריאן קיבל הצעה לחוזה ל-5 שנים. 24 אלף הבטיחו את מקומם מול בני יהודה

one

הקשר אופיר קריאף חתם היום (רביעי) לארבע שנים במכבי חיפה. קריאף הצטרף באמצעות סוכניו רונן וגלעד קצב והוא יהיה לרכש הרביעי של הקבוצה בעידן רוני לוי. הקשר בן ה-24 מצטרף לאחר ארבע עונות בקבוצה הבוגרת של בית"ר ירושלים. קריאף אמור לעבור בבקרת התקציבים על מנת שיוכל להיכלל בסגל למשחק במוצאי שבת מול בני יהודה. לאתר הרשמי אמר הקשר: "אני שמח על הערכה שמועדון מכבי חיפה נתן בי. מדובר במועדון גדול ואעשה הכול על מנת להצדיק את האמון. אני משתוקק כבר לשחק".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אתגר חדש. אופיר קריאף עם סוכנו גלעד קצב/מערכת וואלה!, צילום מסך

ובינתיים, פערים קטנים בין מכבי חיפה לעטאא ג'אבר מפרידים בניהם לקראת חתימה על חוזה לשלוש שנים בקבוצה. חוזהו של ג'אבר אמור לעמוד על 110 אלף דולר, שדרוג משמעותי לעומת החוזה הנוכחי שלו כיום, בו שכרו החודשי עומד על כ-7,000 שקלים. במועדון אישרו כי הצדדים מנהלים מגעים מתקדמים וכי הקשר יחתום בקרוב, אם כי סיכום סופי עדיין לא הושג. מי שעשוי לחתום ממש בקרוב על חוזה חדש הוא איסמעיל ריאן. הקשר נפגש עם ראשי מכבי חיפה לפני שהצטרף למחנה האימונים של נבחרת ישראל הצעירה שנפתח אתמול ובסגל שלה מופיעים גם ג'אבר, שובל גוזלן ואעיד חבשי. חיפה הציעה לריאן חוזה לשלוש שנים, עם אופציה לשנתיים נוספות. הצדדים לא הגיעו עדיין לסיכום סופי לגבי התנאים הכספיים, אך בחיפה מעריכים שגם ריאן יחתום בקרוב.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
עטאא ג'אבר, מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
חוזהו אמור לעמוד על 110 אלף דולר. ג'אבר/יוסי ציפקיס

רוב האיצטדיון במשחק נגד בני יהודה יהיה מלא. 24 אלף אוהדים הבטיחו את מקומם באצטדיון. 3,000 כרטיסים בלבד נותרו לאוהדי מכבי חיפה. ההנהלה הגיעה לסיכום עם ראשי הפועל כפר סבא על מחיר אחיד במשחקים בין הקבוצות: 50 שקלים.

רוני לוי ממשיך לחפש חלוץ, ואחר כך יתפנה לעניין הקשר הזר. חיפה נוטה להחתים שחקן בעל יכולות התקפיות יותר, שמסוגל לשחק בעיקר בצד שמאל. החלוץ הצרפתי מתיו דוהמל עדיין על הפרק. חמדי סליחי נמצא ברשימות אבל בעדיפות נמוכה יותר.

עדכון ראשון: 11:36

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully