וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: דוידוביץ' שמינית בקדם אולימפי, משיח במקום ה-12

19.8.2015 / 8:50

מרבית השיוטים בוטלו הלילה בתחרות המבחן שנערכת בריו, כשדוידוביץ' סיימה את השיוט הבודד שנערך במקום השני. משיח סיים שני שיוטים במקומות 18 ו-3, אבל עדיין רחוק מטווח המדליות. אורן יעקב חמישית בלייזר רדיאל

מעין דוידוביץ'. איגוד השייט,
ממשיכה להתקדם. מעין דוידוביץ'/איגוד השייט

אחרי יום מנוחה, חזרו גולשי ה-RSX לים בריו כדי להמשיך בתחרות הקדם אולימפית, תחרות המבחן השלישית מבין חמש בקרב על מקום באולימפיאדה בקיץ הבא. הנשים ערכו שיוט אחד בלבד מבין שלושה שהיו מתוכננים בגלל היעדר רוחות. מעין דוידוביץ' ירדה למקום השמיני אחרי שסיימה את השיוט הזה במקום השני ויש לה כעת 45 נקודות שליליות, והיא רחוקה 17 נקודות מהמקום השלישי. את התחרות מוליכה ביאלקה מלגורזטה הפולניה. הערב מתוכננים להתקיים לא פחות מחמישה שיוטים וביום חמישי יתקיים שיוט המדליות המכריע.

אצל הגברים נערכו שני שיוטים נוספים, כשנמרוד משיח הצליח להתקדם למקום ה-12. את שניו השיוטים הוא סיים במקומות 18 ו-3 כשיש לו 73 נקודות שליליות, אך הוא רחוק מטווח המדליות עד כדי 41 נקודות. אייצ'ן וונג הסיני מוליך עם 11 נקודות שליליות. לגולשים מתוכננים ארבעה שיוטים נוספים היום כשמחר אמור להתקיים שיוט המדליות המכריע.

אורן יעקב ממשיכה לעשות חיל בדרגם הלייזר רדיאל, ואת השיוט הבודד שנערך הלילה היא סיימה במקום השביעי, כשכעת היא מדורגת במקום החמישי הכללי עם 40 נקודות שליליות, בדיוק כמו למדורגת שלישית בתחרות.

כאמור, התחרות הקדם אולימפית היא התחרות השלישית מבין חמש שיש לגולשים במאבק על מקום בריו, כשרק נציג אחד מכל מדינה יכול להשתתף בה. למרות זאת, יש להזכיר כי כל גולש יכול "לזרוק" תחרות אחת מבין החמש. נכון לעכשיו, משיח צבר 11.25 נקודות בעקבות העובדה שסיים שישי באליפות אירופה, זאת לעומת שבע הנקודות של צוברי. לדוידוביץ' יש 10.5 נקודות, אך לא נראה שיהיו לה מתחרות עד לסיום תחרויות המבחן.

עוד יש להדגיש כי רק מקום בשלישייה הראשונה בתחרות הקדם אולימפית בריו מקנה ניקוד, אך מי שישיג ניקוד כזה, יקבל דחיפה רצינית שכן המקום הראשון מעניק 50 נקודות, השני 40 והשלישי 30. לגולשים יצפו בהמשך שתי תחרויות מבחן אחרונות: אליפות העולם באוקטובר ואליפות עולם נוספת ארבעה חודשים לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully