וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא חיימוב: "כשסטויקוביץ' עצר פנדל, לא שרקו לבעיטה חוזרת"

18.8.2015 / 14:31

שוער קרית שמונה פרסם פוסט בפייסבוק לקראת ההעמדה שלו לדין ביום רביעי: "לא סתם התעצבנתי, סיטואציות כאלו קורות בכל העולם. מוזר שאחרי כל הדו"ח של השופט, לא קיבלתי כרטיס"

one

גיא חיימוב שיעמוד מחר (רביעי) לדין בהתאחדות לכדורגל, פרסם היום פוסט בפייסבוק בו הוא מוסיף ומפרט על אירועי משחק "אלוף האלופים" במוצאי שבת. חיימוב אף צירף לפוסט קטע וידאו בו שוער מכבי חיפה ולדימיר סטויקוביץ' עוצר פנדל בדרבי בגביע הטוטו אחרי שהוא יוצא מקו השער, אך השופט לא מגיב.

כזכור, עירוני קרית שמונה ומכבי תל אביב הגיעו לדו קרב הכרעה מהנקודה הלבנה וחיימוב עצר פנדלים של ערן זהבי ודור מיכה, רק כדי לשמוע את השופט אוראל גרינפלד שורק לבעיטות חוזרות בטענה שהשוער יצא מקו השער.

חיימוב כתב היום:

"למען הסר ספק, בלילה של 'אלוף האלופים' ראיתי לא פעם את המשחק והבנתי שנכון שהייתי בפנדלים קצת מחוץ לקו השער, למעט הפנדל השני של מיכה וקצת הראשון. בגלל כל האמוציות, הרצון לנצח, והווינריות שלי, לא הרגשתי זאת במגרש ורק כשראיתי הבנתי. למחרת בבוקר בכל תחנות הרדיו אכן הודעתי שיצאתי, אבל שלא נתבלבל, היה חוסר צדק משווע לאורכו של כל המשחק פעם אחר פעם.

"לצערי, כל התסכול והעצבים התפרצו במהלך הפנדלים. לשמחתי, התעשתי מהר והבנתי שזו טעות ואני שמח על כך. רק מוזר שאחרי כל הדו"ח שנכתב על ידו של השופט, לא קיבלתי שום כרטיס אז משהו לא מסתדר לי. מה עוד, שלא סתם התעצבנתי ואי לכך יש וידאו מלפני שלושה שבועות של הדרבי החיפאי, פנדל של תומר סוויסה מול סטויקוביץ' והשוער יוצא לא פחות ממני ולא נשרקת בעיטה חוזרת. אגב, סיטואציות כאלה ואחרות קורות בכל העולם.

"מי שמכיר אותי יודע שזה בא מהמקום הטוב ולא ממקום אחר, במיוחד שכל שנותיי לא הייתה לי בעיית משמעת ולא דרכתי בבית הדין אפילו לא פעם אחת. ומשפט אחרון לגבי הכפיים לאוהדי מכבי, לצערי לא יודעים לכבד אדם לפני היותו שחקן שגדל במועדון והעביר את רוב שנותיו שם. הזיכרון של אותם אנשים שמכפישים, מקללים, ושופטים בצורה שטחית הוא קצר ובשבילי הם לא אוהדים אמיתיים ועל כן אני מצר על זה. וכמובן המון בהצלחה למכבי מחר מול באזל!!!".

שוער עירוני קרית שמונה, גיא חיימוב, עם השופט אוראל גרינפלד. קובי אליהו
"כל שנותיי לא הייתה לי בעיית משמעת ולא דרכתי בבית הדין אפילו לא פעם אחת". חיימוב עם גרינפלד/קובי אליהו
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully