וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: הפועל באר שבע תארח את מכבי תל אביב באצטדיון טדי

18.8.2015 / 13:50

ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ', הודיע שהעבודות לא יסתיימו עד המחזור השני. האצטדיון החדש ייחנך במחזור הרביעי, במשחק נגד מכבי חיפה. אביתר אילוז יהיה כשיר לקרית שמונה

one

הפועל באר שבע תארח את מכבי תל אביב באצטדיון טדי בירושלים ותחנוך את האצטדיון החדש שלה במחזור הרביעי, נגד מכבי תל אביב.ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ' כתב היום בעמוד הפייסבוק שלו:

האצטדיון העירוני החדש בבאר שבע נמצא בשלבים סופיים לקראת פתיחתו הרשמית. בימים האחרונים אנו עוסקים בהשלמות הנדרשות לאישור המתקן על ידי כלל הגורמים המקצועיים, תוך שאנו נדרשים כמעט מידי יום לתת מענים לסוגיות בטיחותיות וארגוניות שונות, שהן פועל יוצא של פרויקט מסדר גודל כזה, הנמצא בישורת האחרונה.

"מבחינתי, בטיחותם ובטחונם של האוהדים קודמת לכל שיקול אחר. ראוי שנפעל באחריות, בלי לחץ ובשיקול דעת. לאחר התייעצות שקיימתי גם עם ראשי מועדון הכדורגל הפועל באר שבע והבנתי את הצרכים המקצועיים המידיים של הקבוצה, החלטנו שמשחק הבית הראשון יתקיים באצטדיון טדי. האצטדיון החדש ייפתח באופן חגיגי ורשמי מיד לאחר ראש השנה, במשחק הבית מול קבוצת מכבי חיפה".

שחקן מכבי נתניה, גאל מרגוליס, מול שחקן הפועל באר שבע, טוני וואקמה. מגד גוזני
מאמינים בו. וואקמה/מגד גוזני

אחרי פציעת ארבעת המגנים הימניים שלה, הפועל באר שבע יכולה להתנחם בעובדה שלברק בכר יהיה מגן ימני לקראת המשחק בקרית שמונה. אביתר אילוז ערך אימון מלא ויעמוד לרשות המאמן, כשבמועדון עושים מאמצים להכשיר גם את בן ביטון. המגן סובל ממתיחה ברצועת הברך, אך מחר ינסה להתאמן. מי שלא יעמוד לרשותו של ברק הוא מתן אוחיון, שסובל ממתיחה חזקה יותר ברצועה.

הבלם לואי טהא ערך אתמול אימון שחרור עם הקבוצה, וההערכה היא שיהיה כשיר למשחק. טהא סבל ממכה יבשה באזור הצלעות, זכר למשחק בנתניה. שיר צדק שסובב את הקרסול ערך אתמול טיפולים ובמועדון מקווים שיהיה כשיר. כרגע הוא עדיין בספק למשחק ואם הוא לא יפתח בהרכב צפוי טהא למלא את מקומו. נכון לעכשיו, אילוז אמור לפתוח בעמדת המגן הימני, ואילו ויליאם סוארס ואופיר דוידזאדה ישלימו את חוליית ההגנה. ההתלבטות העיקרית של בכר קשורה כמובן לחוליית ההתקפה. ההערכה היא ששניים מבין בן שהר, מאור מליקסון ושלומי ארבייטמן יפתחו בהרכב.

במועדון סבורים שאנתוני וואקמה יחזור לכושר מלא בעוד מספר שבועות, ועוד יוכיח את עצמו בהמשך. הדברים מגיעים על רקע הביקורת נגדו לאחר המשחק בנתניה. גורם במועדון אמר אתמול: "וואקמה הגיע לכאן אחרי פציעה, וההכנה הייתה שונה משל שאר השחקנים. אתם צריכים לתת לו קצת יותר זמן. באימונים הוא נראה טוב, ולאט לאט הוא ייכנס לקצב". בכר יצטרך לקבל החלטה מי יהיה השחקן שיפתח לצד ג'ון אוגו ואובידיו הובאן – מהראן ראדי, אליניב ברדה או רועי גורדנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully