וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות קריאף: במכבי חיפה שוקלים להחתים קשר שמאלי זר

18.8.2015 / 11:22

במועדון מתמקדים כרגע בהחתמת חלוץ, אך כרגע נוטים לרדת מאופציית הקשר האחורי הזר. אף התרגול שלשום, רוני לוי צפוי לשמר את השיטה ולשחק עם שני חלוצים ובניון באגף

one

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, צפוי לשמר את השיטה העיקרית אותה תרגל במחנה האימונים לקראת המשחק מול בני יהודה, שהוזז לשעה 20:10 בשבת, לטובת ציבור שומרי המסורת. על אף ששלשום תורגל מערך של שלושה קשרים במרכז השדה, כולל יוסי בניון, לאחר המשחק אתמול התברר כי המאמן נוטה לשמר את המערך ולא לשנות את התבנית בטווח הקצר שנותר לו עד המשחק. במהלך המשחק, שהיה סגור לתקשורת, תורגל יוסי בניון בכנף שמאל, כשחן עזרא שיחק בצד ימין, ואילו אלון תורג'מן ואלירן עטר תופקדו כשני חלוצים והחליפו מקומות בניהם. מארק ואליינטה שיחק 90 דקות.

למרות זאת, לוי מתלבט אם לאפשר לו לפתוח בהרכב משום שהקצב בין משחק האימון לליגה שונה לחלוטין ולא ברור האם יוכל לעמוד בעומס. ואליינטה ייכלל בסגל בכל מקרה. על פי ההערכות, דקל קינן יפתח שוב בהרכב, אך ההחלטה הסופית תתקבל רק באימון המסכם. גם ההרכב עצמו עדיין אינו סגור. איתי שכטר החולה לא שותף, וטאלב טואטחה צפוי לפתוח. הסיבה שבגללה לא תורגל אתמול הייתה ניסיון להוריד ממנו עומס. אתמול ערכה הקבוצה אימון בוקר ולכן היום לוי יוריד עומסים מהשחקנים והאימון ייערך רק מחר. שכטר קיבל אנטיביוטיקה ומחר תיבחן האפשרות שיחזור לאימונים. בחיפה היו מרוצים מהיכולת שגילה אתמול המחליף אעיד חבשי במחצית השניה בה שותף, במהלכה החליף את ואליינטה שעבר לקישור.

מארק ואליינטה שחקן מכבי חיפה (מימין) מול אורנטל בודן שחקן הפועל עכו. יוסי ציפקיס
ייכלל בסגל בכל מקרה. מארק ואליינטה/יוסי ציפקיס

לאור הסיכום עם אופיר קריאף (טרם חתם, צפוי לעשות זאת עד יום חמישי), רוני לוי החליט להתמקד בחלוץ זר, אלא שקיימת אפשרות כי הזר החמישי שיחתום יהיה שחקן כנף שמשחק בצד שמאל, ולא קשר זר נוסף במרכז השדה. חיפה תתחיל לחפש שחקן כזה בקרוב, אבל כאמור, המאמן מעדיף להתמקד בשלב הזה בחלוץ זר. במועדון עדיין ממתינים למתיו דוהמל. חלוץ קון לא ירד סופית מהפרק, אבל סוכנו יונתן בן ברון הבהיר שהסיכויים יגיע נמוכים יחסית. רוני לוי בודק מועמדים אחרים, אבל עדיין מקווה שהצרפתי עימו שוחח באופן אישי יחליט לשחק בישראל.

המאמן עדיין לא מוכן לשחרר אף שחקן מהסגל שלו, לפני שיגיעו זרים. אתמול, למשל, התאמנה הקבוצה עם 19 שחקנים בלבד. "לכל קבוצה נורמלית יש סגל ממוצע של 23-24 שחקנים. אין שום סיבה שרוני ישחרר שחקנים בשלב הזה", אמרו במועדון. לאחר הגעת חלוץ חיפה תשחרר חלוץ, ייתכן שאת שחר הירש לבית"ר ירושלים. במקרה כזה, לוי יוכל להחזיר את שמעון אבוחצירא לסגל. החלוץ רוצה לחזור אבל זה יקרה רק אם ימציא אישור מתאים מרופא מומחה שיקבע שאין כל מניעה שיוכל להתאמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

אלון תורג'מן התראיין לאתר הרשמי של המועדון ואמר בין היתר: "המטרה היא קודם כל להחזיר את מכבי חיפה למקומה הטבעי, איפה שהייתה בשנים עברו. מכבי חיפה זה מועדון גדול, מועדון שלא יכול להרשות לעצמו להיות איפה שבילה בשנים האחרונות. אני באופן אישי ממש אוהב תחרות עם חלוצים, אני חושב שבאימונים אתה מוציא מעצמך יותר ובמשחקים זה בא לידי ביטוי. כל חלוץ נותן את מה שהוא יודע, אני לוקח מחלוץ כזה או אחר משהו מסוים ולומד, לוקח משהו נוסף לדרך".

הנהלת מכבי חיפה סיכמה עם ראשי הפועל כפר סבא על מחיר אחיד במשחקים בין הקבוצות שיעמוד על 50 שקלים, מחיר אחיד.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully