וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאלאס קאובויס: שלא יברח שוב מהידיים

31.8.2015 / 8:00

הבוקרים לא שכחו את התפיסה הפסולה של דז בריאנט שגמרה להם את העונה האחרונה וינסו לקחת את עצמם צעד אחד קדימה. אלא שלמרות טוני רומו ובריאנט, בלי משחק קרקע אחרי עזיבת דמארקו מארי, זה עלול להיות קשה

דז בריאנט דאלאס קאובויס. Julio Cortez, AP
עוד עונה גדולה בדרך? בריאנט/AP, Julio Cortez

מאזן בעונה שעברה: 4:12

מאמן: ג'ייסון גארט

שחקנים משמעותיים שהצטרפו: וויל סמית' (ליינבקר), דארן מקפאדן (רץ אחורי), גרג הארדי (קיצוני הגנתי), רנדי גרגורי (ליינבקר).

בחירות דראפט משמעותיות: ביירון ג'ונס (מגן פינה), רנדי גרגורי (קיצוני הגנתי), צ'אז גרין (תאקל התקפי), דמיאן וילסון (ליינבקר), ריאן ראסל (קיצוני הגנתי).

שחקנים משמעותיים שעזבו: דמארקו מארי (רץ אחורי).

טוני רומו שחקן דאלאס קאובויס. Num Y. Huh, AP
איך שומרים על היכולת? רומו/AP, Num Y. Huh

העונה שעברה נפתחה בתבוסה ביתית לסן פרנסיסקו והרבה קריאות בוז מיציעי טקסס סטדיום, אבל המשיכה עם יכולת התקפית גבוהה ומאזן 4:12, הטוב ביותר של הקאובויס מאז 2007. מי שצ'ופרו בעקבות העונה הזו הם המאמן ג'ייסון גארט, שקיבל מג'רי ג'ונס חוזה של 30 מיליון דולר לחמש שנים, והתופס דז בריאנט, שהפך לפנים של המועדון וחתם על עסקה של 70 מיליון דולר לתקופה דומה ויקווה שהפעם אף אחד לא יפסול לו תפיסות, כמו שקרה בפלייאוף האחרון. הבוקרים מקווים שטוני רומו ימשיך להוציא מהידיים את הלייזרים ששיגר בעונה שעברה, בה השלים קרוב ל-70 אחוז ממסירותיו. בריאנט בן ה-26 רשם 1,200 יארד ו-12 טאצ'דאונים לפחות בכל אחת משלוש עונותיו הראשונות בליגה, ושיתוף הפעולה הזה אמור להמשיך להניב לדאלאס פירות יפים, במיוחד כשטרנס וויליאמס ודווין סטריט יתנו לבריאנט גב וג'ייסון וויטן האמין ימשיך להיות כוח מעמדת הטייט אנד.

אבל מה קורה על הקרקע? יש רק עזיבה משמעותית אחת בקאובויס, והיא משמעותית מאוד – דמארקו מארי. דאלאס עקבה אחרי אדריאן פיטרסון, חשבה על ריי רייס, וכרגע תקועה בלי אף רץ אחורי משמעותי. דארן מקפאדן הוא... נו, טוב, דארן מקפאדן הוא בעיקר פצוע. גאס ג'ונסון, הרוקי שלא נבחר בדראפט, מוביל יחד אתו כרגע את חוליית הרצים של הבוקרים – וזה לא ממש טוב.

החולשה הגדולה של הקאובויס תבוא מהקו האחורי. בעונה שעברה הגנת המסירה דורגה במקום ה-26, וזה לא ממש צפוי להשתנות. בדאלאס מקווים שביירון ג'ונס, שנבחר במקום ה-27 בדראפט, ייצב את החוליה שסבלה קשות מחגיגות של ההתקפות היריבות. לא בטוח שזה יספיק, כשברנדון קאר, מוריס קלייבורן ובארי צ'רץ' יצטרכו לסגור את הבורדל שנפתח באזורם אשתקד.

התחזית: היריבות לא מספיק טובות, אבל לא בטוח שזה יספיק מעבר לשבוע הראשון של ינואר. 10-12 ניצחונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully