וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון רדסקינס: שמם הולך מאחוריהם

30.8.2015 / 16:00

הקבוצה מהבירה דעכה בשנים האחרונות ביחס מקביל לכמות הפציעות העולה של רוברט גריפין השלישי. הסיכויים שהעונה הזו תראה אחרת לא גבוהים ובוושינגטון ישמחו להפסיק להתעסק כל הזמן בשם הקבוצה שלהם

רוברט גריפין השלישי שחקן וושינגטון רדסקינס. Stephen Semansky, AP
איך העונה הזו שלו תראה? RG3/AP, Stephen Semansky

מאזן בעונה שעברה: 12:4

מאמן: ג'יי גרודן

שחקנים משמעותיים שהצטרפו: מאט ג'ונס (רץ אחורי), סטיבן פיאה (תאקל הגנתי), כריס קאליבר (מגן פינה), דשון גולדסון (סייפטי).

בחירות דראפט משמעותיות: ברנדון שרף (תאקל התקפי), פרסטון סמית' (ליינבקר), מאט ג'ונס (רץ אחורי), ג'יימיסון קראודר (תופס).

שחקנים משמעותיים שעזבו: רוי הלו (רץ אחורי), לאונרד הנקרסון (תאקל התקפי), ג'ארוויס ג'נקינס (קיצוני הגנתי), בארי קופילד (ליינבקר)בריאן אוראקפו (ליינבקר), ברנדון מריוות'ר (סייפטי).

דשון ג'קסון שחקן וושינגטון רדסקינס. Patrick Smith, GettyImages
כלי התקפי משמעותי. ג'קסון/GettyImages, Patrick Smith

וושינגטון לא רוותה נחת גם בעונה שעברה, ולמרות המאמצים של הבעלים דן סניידר, ב-16 שנות כהונתו בקבוצה, המועדון לא נחל יותר מדי הצלחות. עם ג'יי גרודן בשנתו השנייה כמאמן ראשי, סניידר והסקינס ישאפו, בשלב ראשון, ליותר מארבעה ניצחונות ולא פחות חשוב, שכולם יפסיקו לעסוק בשם הקבוצה שלהם.

עונת הרוקי של רוברט גריפין השלישי ב-2012 הייתה מצוינת, אבל אז באו הפציעה בפלייאוף ואיתה הדעיכה. גריפין לא הצליח לשחזר את ההצלחה תחת מייק שנאהאן, וגם העונה הראשונה שלו עם גרודן לא זכתה לעדנה מרובה. עם פייר גארסון ודשון ג'קסון (שכבר הספיק להיפצע) באוויר ואלפרד מוריס על הקרקע, גריפין ינסה, בראש ובראשונה, להימנע מפציעות ולהוביל את הסקינס למאזן טוב יותר. הוא עצמו, אגב, טוען ש"אני לא רק הקוורטרבק הכי טוב בקבוצה, אני הכי טוב בליגה", ולכו תתווכחו עם הקביעה הזו. בסופו של דבר, העונה הזו תקום ותיפול על היכולת של גריפין השלישי. האופציות על הספסל – קירק קאזינס וקולט מקוי – לא מעודדות.

ההגנה של הרדסקינס הראתה ניצוצות בעונה שעברה, אבל לא הייתה עקבית. וושינגטון שחררה לא מעט שחקנים בחוליה האחורית, כשהצירופים המשמעותיים – הקיצוני הגנתי פרסטון סמית', הסייפטי דשון גולדסון שבא מטמפה ביי ומגן הפינה כריס קאליבר – לא נראים כמה שיעשה את ההבדל. ד'אנג'לו הול, בשאוד ברילנד וטווין מיצ'ל לא בריאים, ונראה שלרדסקינס יש לא מעט חורים בקו האחורי. בהצלחה עם זה.

התחזית: 5-6 ניצחונות, לא יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully