וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס זמיר: "חיכיתי הרבה זמן לשחק בתפקיד שלי, אני מרגיש הכי טוב בשמאל"

18.8.2015 / 11:31

כובש שער הניצחון של בית"ר על רעננה חגג: "רוצה לעלות מדרגה", והתרגש לקראת הפועל תל אביב במחזור הפתיחה: "זה משחק שאתה חולם עליו כילד, בטוח שתהיה אווירה מטורפת". בבית"ר מצפים ל-25 אלף צופים בטדי. רואדה חתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת

יוסי ציפקיס

בבית"ר ירושלים הייתה אתמול (שני) שביעות רצון מהניצחון 0:1 על הפועל רעננה וההעפלה לרבע גמר גביע הטוטו. לאחר ההפסד 4:0 להפועל באר שבע הייתה אווירת נכאים במועדון, ותחושה כי הקבוצה מתחילה להתפרק, אך המשחק אתמול הרים מעט את מצב הרוח בקרב הצוות המקצועי והשחקנים ונתן מעט תקווה לעתיד.

סלובודאן דראפיץ' מודע לכך כי הקבוצה עדיין צריכה להשתפר משמעותית, אך בך בסך הכל היה מרוצה ואמר: "אחרי המשחק נגד הפועל באר שבע שספגנו רביעייה היה חשוב לייצב את המערכת ולבוא מוכנים. עמדנו נכון, ההרכב מתחיל להתייצב ונתקדם שלב שלב. רצינו שליריבה יהיה קשה לייצר מצבים נגדנו וזה מה שקרה. יש לנו עוד תהליך אבל נגד הפועל תל אביב זה יהיה סרט אחר ונבוא מוכנים. זו ליגה עם איצטדיון מלא ואווירה אחרת, אני מאמין בשחקנים שלא נאכזב".

מי שזכה למחמאות בסיום היה כובש שער הניצחון נס זמיר, ששיחק בכנף שמאל ופרח במחצית הראשונה. זמיר אמר: "תמיד כיף לכבוש שער וגם שזה תורם לקבוצה. חיכיתי הרבה זמן לשחק בתפקיד שלי, אני מרגיש הכי טוב בשמאל. זאת פעם ראשונה שאני משחק בתפקיד שלי, אני רוצה להמשיך ולהשתפר ולעלות בדרגה. הרגשתי טוב, למרות שהייתה לי ירידה בחצי השני כי אני עדיין לא בכושר מלא".

נס זמיר חוגג את כיבוש השער לטובת בית"ר ירושלים נגד הפועל רעננה. יוסי ציפקיס
"אנחנו לא מסתכלים עליה אלא על עצמנו". זמיר/יוסי ציפקיס

זמיר התייחס להכנות מהיציעים לקראת הפועל תל אביב ואמר: "האוהדים שרו על הפועל לא רק במהלך המשחק הזה אלא כבר תקופה. אנחנו מודעים למשמעות של המשחק ונבוא לעשות את המקסימום. הייתה לכולנו ירידה במחצית השנייה אבל נגד הפועל נגיע מוכנים עם הקהל, עם הדחיפה והטירוף ויהיה לגמרי אחרת".

חסוס רואדה חתם הבוקר רשמית על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. עם צירופו השפה הספרדית הפכה לפופולרית בבית"ר. זמיר ששיחק ארבע שנים בספרד ולמד את השפה הפך להיות הדמות המקשרת וסיפר: "אני המתורגמן, כיף לי, זה נותן לי הרגשה טובה להתחבר אליהם ולחבר אותם לקבוצה, זאת זכות וכיף גדול".

זמיר סיים, איך לא, עם הפנים להפועל תל אביב ואמר: "הפועל קבוצה טובה, אבל אנחנו לא מסתכלים עליה אלא על עצמנו. משחקים מהסוג הזה חולמים עליהם כילד. אני בטוח שיגיעו הרבה מאוד אוהדים ותהיה אווירה מטורפת. כולם כאן מחכים לזה וכולנו ניתן את המקסימום שלנו כדי לשמח את האוהדים"

רואדה ערך אתמול אימון כושר וסיפר לצוות כי עשה אימונים גופניים בחודש האחרון, אך פחות עם כדור ומשחק פעיל. בבית"ר יבדקו את השחקן במהלך הימים הקרובים ועל פי כושרו יוחלט האם יהיה בסגל למשחק ביום שני. בבית"ר הבהירו כי לא יסכנו את בלם הרכש שלהם אם ירגישו שהוא חלוד ועשוי להיות חשוף לפציעות.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
חסוס רואדה חותם על חוזה בשורות בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
הצטרף רשמית. חסוס רואדה חותם/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

בבית"ר היו מרוצים אתמול מהצעירים דוד קלטינס ואבישי כהן ומאמינים כי בהמשך העונה השניים יזכו ללא מעט דקות משחק. גם אורי מגבו שהחליף את דושאן מאטוביץ' זכה למחמאות אחרי שלא נכנס טוב לעונה הזאת. טל כחילה עשוי לחזור להרכב למשחק נגד הפועל תל אביב ולשחק לצד ניסו קפילוטו במרכז ההגנה.

המשא ומתן עם דן איינבינדר עדיין תקוע אך בצוות המקצועי לוחצים לצרף את השחקן וייתכן כי יהיה התפתחויות עוד במהלך השבוע. היום אמורה להתחיל מכירת הכרטיסים למשחק. בבית"ר מאמינים כי כ-25 אלף איש יגיעו לטדי ביום שני, מתוכם כ-4,000 אוהדי הפועל תל אביב.

עדכון ראשון: 7:48

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully