וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא אסולין מועמד לבית"ר, לחץ לצרף את איינבינדר לפני הפועל ת"א

17.8.2015 / 12:28

מקורבי הקשר עניינו את בית"ר ירושלים בשחקן שצפוי להשתחרר ממאיורקה בקרוב. התקדמות קלה במגעים עם קשר מכבי תל אביב. אפשרות: ולאד מוראר יימנע מניתוח, יחזור למגרשים תוך שבועיים?

one

בית"ר ירושלים תארח היום (שני) את הפועל רעננה למשחק שרק ניצחון בו יעלה אותה לרבע גמר גביע הטוטו. במקביל, הראש של המועדון נמצא ביום שני ובמשחק נגד הפועל תל אביב. מחר צפויה להתחיל מכירת הכרטיסים למשחק ובבית"ר מקווים כי לפחות 20 אלף איש יגיעו לטדי.

במקביל, הצוות המקצועי ממשיך להפעיל לחצים לחזק את הקבוצה. השם החם היה ונשאר דן איינבינדר. גורמים המעורים בעסקה טוענים כי אתמול חלה התקדמות בנושא, אך עדיין ישנים פערים בין הצדדים. בבית"ר היו רוצים לראות את הקשר מצטרף עוד לפני המשחק נגד הפועל תל אביב. בבית"ר חושבים שצירופו של איינבינדר יכול גם לשנות את האווירה השלילית בקרב האוהדים ואף אמרו: "אנחנו אחרי קיץ של גיהנום, אבל בבית"ר כמו בית"ר ניצחון על הפועל תל אביב יכול לשנות מומנטום".

דן איינבינדר שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
לחץ בבית"ר. איינבינדר/אתר רשמי, מכבי תל אביב

בנוגע לאופיר קריאף, אנשי המועדון ולא מעט שחקנים שלחו הודעות לשחקן שסיכם לארבע עונות במכבי חיפה. ההסכם אל מול מכבי חיפה בנוגע לדמי ההשבחה עוד לא נחתם ובבית"ר מקווים כי תינתן להם העדיפות על כל חלוץ שישוחרר בהמשך ממכבי חיפה. עד אשר חיפה לא תצרף חלוץ זר, שובל גוזלן או שחר הירש לא ישוחררו.

בבית"ר עוקבים אחר הבדיקות של ולאד מוראר ברומניה. על פי המידע שהתקבל אתמול, הרופא שטיפל בו בעבר טוען כי האנטיביוטיקות שניתנו לו בישראל הן שעיכבו את החלמתו ועם הטיפול שיקבל ברומניה הוא יחלים מהדלקת בתוך שבועיים. בבית"ר ימתינו להתפתחויות, אך במקביל בודקים אופציות של שחקני התקפה אם יוחלט לשחרר את מוראר.

מי ששמו עלה אתמול על הפרק הוא הקשר גיא אסולין, שצפוי להשתחרר ממאיורקה. הקשר הישראלי שלא מצא את מקומו בספרד היה מועמד להפועל תל אביב ואתמול עניינו מקורבי השחקן את בית"ר באפשרות שיצורף. בבית"ר אמרו כי יקבלו החלטות סופיות בנוגע לרכש בשבועיים הקרובים עד החזרה מפגרת הנבחרת.

שניר משען סובל מרגישות ועדיין לא ברור אם יפתח במשחק הערב. תומר ירוחם יהיה בסגל וצפוי לקבל דקות משחק. עומר נחמני ורועי זיקרי עדיין לא בסגל הקבוצה. חסוס רואדה יערוך היום לפני המשחק בטדי אימון עם יתר השחקנים שאינם בסגל על מנת לאמוד את כושרו. בבית"ר מעריכים כי יזדקק למספר שבועות כדי להיכנס לכושר משחק.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מועמד חדש. גיא אסולין/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully