וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת בבאר שבע על וואקמה. חשש ממכת הפציעות בקבוצה

17.8.2015 / 7:23

הקשר הניגרי עדיין לא מספק את הסחורה: "מאבד מהר את הסבלנות". כל ארבעת המגנים הימניים פצועים, ניסיון להכשיר את ביטון לק"ש. גורדנה סבור: "אנחנו מוכנים לליגה"

one

רק בשבוע שעבר התבטאו שחקני הפועל באר שבע כי היכולת שהציגו מול בית"ר ירושלים, לפחות במחצית השניה, היא היכולת האמיתית של הקבוצה. מספר ימים לפני שהליגה נפתחת, לברק בכר יש כאב ראש גדול משום שהקבוצה שלו לא מגלה יציבות, והוא מחפש את האיזון הנכון לקראת המשחק מול קריית שמונה. בקבוצה לא מרוצים מההשתלבות של אנתוני וואקמה, ששוב אכזב את הצוות המקצועי. "מטבע הדברים בקבוצה גדולה הוא מקבל פחות את הכדור, וכשהוא פחות איתו הוא מאבד מהר את הסבלנות, המשחק שלו מפוזר", אמרו שחקנים אתמול.

המאמן סובל ממכת פציעות גדולה מאוד בעמדת המגן הימני. אחרי מתן אוחיון ובן ביטון, הגיעה הפציעה של אביתר אילוז. המגן הרביעי שתופקד אתמול, לואי טהא, נפצע גם הוא. "עוד לא ראיתי קבוצה גדולה שנפצעים לה ארבעה מגנים", אמר אתמול בכר. נועם גמון הצעיר נמצא בכוננות, למרות שבצוות המקצועי מאמינים שבן ביטון יוכל לחזור עד המשחק הקרוב. ביטון קיבל הוראה להתחיל להתאמן, ובקבוצה מקווים שיהיה כשיר למשחק. טהא עצמו ייבדק היום, ואם זה לא מספיק גם שיר צדק, שסובב את הברך, בספק למשחק. בכר מקווה שלפחות אחד מהשניים יהיה כשיר, אחרת יצטרך להסיט את אובידיו הובאן לעמדת הבלם. שחקנים התייחסו גם להיעדרות של הרומני ואמרו: "בלעדיו אנחנו לא אותה קבוצה".

שחקן הפועל באר שבע, אנתוני וואקמה, מול שחקן מכבי נתניה, משה לוגסי. מגד גוזני
" המשחק שלו מפוזר". וואקמה/מגד גוזני

רועי גורדנה אמר: "זה המשחק הראשון אותו הפסדנו בגביע הטוטו אבל יש לנו שבע נקודות ועלינו שלב. טוב שהפסדנו עכשיו, כך נתעורר לליגה. אנחנו עדיין צריכים להתחבר כי אנחנו קבוצה חדשה עם שחקנים חדשים". על השאיפות של קבוצתו אמר: "אנחנו לא חושבים על מחזור 35, אלא על המחזור הראשון מול קריית שמונה. אחר כך על מכבי תל אביב. לדבר על אליפות לא ריאלי כרגע. רק מכבי תל אביב יכולה לדבר על זה. ההפסד יעזור לנו להתעורר לליגה. אני מרגיש שאנחנו מוכנים".

במועדון מעריכים שבמהלך השבוע יתקבל האישור הסופי לקיום משחקים באיצטדיון טרנר, כך שהיא תוכל לארח בו את מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully