וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצן: "המטרה היא הפלייאוף העליון, ואז נחשוב הלאה". סורוקין שוחרר

17.8.2015 / 7:19

במכבי פ"ת מרוצים משיתוף הפעולה בין כליבאת לחוגי, השוער בטוח: "השחקנים מבינים יותר את רן. ההתחלה קלה יותר הפעם". במועדון לא יצרפו זר חמישי בכל מחיר. הקשר עזב

one

אחרי שלושה שערים מול כל אחת מהקבוצות התל אביביות, במכבי פתח תקוה יכולים להיות מאוד מרוצים מהתפוקה של רן בן שמעון. המאמן הוביל את הקבוצה לשלב הבא עוד במחזור הקודם, וכעת במועדון כבר לא מתכוונים להתפשר בעניין הזר החמישי שיגיע. "לא נביא עוד זר בכל מחיר", אמרו אתמול. "נחפש שחקן שישדרג את הסגל הזה, כי חבל לפגוע בכל אחד מהשחקנים כאן שעושים עבודה טובה". נתון מעניין מהמשחק קשור לרשימת הכובשים של בן שמעון. תשעה שחקנים שונים כבשו את תשעת שערי הקבוצה בגביע הטוטו: ג'ו מונונגה, עומר דנינו, דור חוגי, קסאבייה תומא, גידי קאניוק, יובל יעקובוביץ', גיא מלמד, עידן שמש וכליבאת.

עודד גביש שחקן מכבי פתח תקוה עם איתמר ניצן. ברני ארדוב
"ברור שהיכולת הזאת פותחת את התיאבון". איתמר ניצן/ברני ארדוב

"אנחנו די מרוצים מאיך שאנחנו נראים בגביע הטוטו, אבל הליגה מתחילה בשבת ושם נצטרך להמשיך ולהראות את היכולת שאנחנו מציגים עכשיו בתקווה לקחת שלוש נקודות", אמר איתמר ניצן. "ברור שהיכולת הזאת פותחת את התיאבון. אנחנו משחקים כדורגל חיובי, אבל זה לא יהיה שווה אם לא נביא את זה לליגה. נישאר צנועים ונמשיך להישאר כאלה, וניתן לתוצאות לדבר בעד עצמם". בקבוצה החמיאו גם אתמול למוחמד כליבאת ודור חוגי. גם עודד גביש הרשים בהופעת הבכורה.

"אנחנו מתחילים עם מטרה – הפלייאוף העליון. כשנעבור את המשוכה הזאת נחשוב הלאה. לחשוב רחוק זה לא טוב לקבוצת כדורגל. צעד ועוד צעד", המשיך ניצן. "מרגיש לי כאילו שחקנים מבינים טיפה יותר את רן. אלה שממשיכים עונה שניה עם רן הם אלה שסובחים את הקבוצה, והחדשים צריכים להדביק את הפער. אבל אין ספק שזה מרגיש כאילו ההתחלה יותר קלה הפעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully