וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: חשש שאלדר חסנוביץ' קרע את השריר האחורי

17.8.2015 / 0:02

השחקן הבהיר אחרי ההפסד להפועל חיפה (2:0) שהרגיש ש"חתכו לו את השריר", בקבוצה מקווים שלא מדובר בקרע שישבית אותו לתקופה ארוכה. מאמן השוערים עדיין לא חתם על החוזה ולא נכח על הדשא: "דבר שמשפיע לרעה"

דיוגו קאצ'ובה (מימין), ז'אורז'יניו, אלדר חסנוביץ' שחקני בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
דיוגו קאצ'ובה (מימין), ז'אורז'יניו, אלדר חסנוביץ' שחקני בני סכנין/אדריאן הרבשטיין

בבני סכנין חוששים שאלדר חסנוביץ' סובל מקרע בשריר האחורי, בפציעה שעלולה להשבית את הקשר הבוסני לחודשיים ואולי אף ליותר. חסאנוביץ' הוחלף במשחק ההפסד הערב (ראשון) מול הפועל חיפה (2:0), כשבסיום המשחק הבהיר לסובבים אותו שהרגיש "כאילו מישהו חתך לו את השריר", מה שהעלה את החשש אצל אנשי המועדון שמדובר בקרע.

חסנוביץ' יצטרך לעבור צילום בימים הקרובים, ולאחריו יתברר סופית מהי חומרת הפציעה. בקבוצה מקווים שהחשש הראשוני יתברר כלא נכון והשחקן סובל ממתיחה בלבד.

מלבד הפציעה של חסנוביץ' בקבוצה לא היו מרוצים מהעובדה שלא עלו לשלב רבע הגמר של גביע הטוטו, אך לא נכנסים למרה שחורה כשהאמונה היא שלאט לאט החלק ההתקפי ייכנס לכושר והקבוצה תיראה טוב בהרבה.

אמיר אבו ניל שחקן הפועל חיפה לפני אלדר חסנוביץ' שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
אמיר אבו ניל שחקן הפועל חיפה לפני אלדר חסנוביץ' שחקן בני סכנין/אדריאן הרבשטיין

בסכנין מרוצים מההחתמה של ז'אורז'יניו, כאשר בצוות המקצועי בטוחים שמדובר בשחקן שיוכל להיות הפתעת העונה.
בעניין אחר, בקבוצה עדיין לא הגיעו לסיכום עם מאמן השוערים אלי בכר על תנאי חוזהו, ולמעשה בכר עדיין לא חתום בקבוצה לעונה הקרובה. בשל הסחבת בעניין והפערים הכספיים, שלפי גורמים במועדון מוערכים בסכום זעיר, מאמן השוערים לא יכול היה להיות על הדשא בשני משחקי גביע הטוטו האחרונים, מה שגרם לכך ששני השוערים רן קדוש ומחמוד קנדיל היו צריכים לאמן אחד את השני לפני המשחק. הדבר העלה ביקורות אצל שחקנים: "כשמאמן שוערים לא יכול לאמן את השוער לפני משחק זה דבר שמשפיע לרעה", אמר אחד משחקני השדה בקבוצה, "ברור שזה לא דבר נורמלי".

בסכנין מאמינים שהשבוע העניין יסתדר ובכר יוחתם לעונה נוספת שכן בצוות המקצועי מעריכים מאוד את בכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully