וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: דוידוביץ' שישית בקדם אולימפי, משיח במקום ה-12

16.8.2015 / 23:13

מדליסטית הארד מאליפות העולם רשמה יום חיובי אחרי שסיימה במקומות 3, 13 ו-5 והתקדמה בדירוג והיא רחוקה 12 נקודות בלבד מהמקום השלישי. משיח סיים 18, 8 ו-3 והוא רחוק 30 נקודות ממדליה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתקדמת. מעין דוידוביץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעין דוידוביץ' העפילה היום (ראשון) למקום השישי בתחרות הקדם אולימפית שהגיעה ליומה השני, וזאת לאחר שלושה שיוטים נוספים. אחרי שהתחילה עם מקומות 12, 11 ו-2, מדליסטית הארד מאליפות העולם סיימה שני שיוטים נוספים בצמרת, במקומות 3 ו-5, עודו שיוט במקום ה-13, מה שמציב אותה במקום השישי הכללי עם 33 נקודות שליליות לאחר זריקת השיוט הגרוע. שארלין פיקו הצרפתיה מוליכה עם 17 נקודות שליליות.

לנמרוד משיח הולך פחות טוב, אך הוא מדורג במקום ה-12 הכללי, ועדיין יכול לשפר עמדות ככל שתתקדם התחרות. משיח, שסיים ביום הראשון במקומות 16, 11 ו-14, הוסיף לעצמו שני שיוטים טובים במקומות 8 ו-3 (בשני השיוטים האחרונים), אבל בשיוט הרביעי הוא דורג 18 ולכן יש לו 52 נקודות שליליות, 30 יותר מהמקום השלישי. אייצ'ן וונג הסיני מוליך עם תשע נקודות שליליות בלבד. בדגם הלייזר רדיאל, אורן יעקב מדורגת במקום התשיעי אחרי שאת היום היא סיימה במקומות 12 ו-9.

התחרות הקדם אולימפית היא התחרות השלישית מבין חמש שיש לגולשים במאבק על מקום בריו, כשרק נציג אחד מכל מדינה יכול להשתתף בה. למרות זאת, יש להזכיר כי כל גולש יכול "לזרוק" תחרות אחת מבין החמש. נכון לעכשיו, משיח צבר 11.25 נקודות בעקבות העובדה שסיים שישי באליפות אירופה, זאת לעומת שבע הנקודות של צוברי. לדוידוביץ' יש 10.5 נקודות, אך לא נראה שיהיו לה מתחרות עד לסיום תחרויות המבחן.

עוד יש להדגיש כי רק מקום בשלישייה הראשונה בתחרות הקדם אולימפית בריו מקנה ניקוד, אך מי שישיג ניקוד כזה, יקבל דחיפה רצינית שכן המקום הראשון מעניק 50 נקודות, השני 40 והשלישי 30. לגולשים יצפו בהמשך שתי תחרויות מבחן אחרונות: אליפות העולם באוקטובר ואליפות עולם נוספת ארבעה חודשים לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully