וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר על ההפסד: "שומרים על פרופורציות". נתניה: הרוש לא סובל משבר

16.8.2015 / 23:02

מאמן הפועל באר שבע התייחס להפסד למכבי נתניה: "גם במשחק הזה ראיתי דברים טובים. נגיע מוכנים לליגה". שיר צדק סובב את הקרסול, טהא ייבדק. נתניה: הרוש ומישצ'נקו שוחררו מבית החולים

one

מכבי נתניה שמרה הערב (ראשון) על שער נקי גם בסיומו של המשחק הרביעי בגביע הטוטו. היכולת הטובה שלה סידרה לה 0:2 על הפועל באר שבע המאכזבת ואת המקום ברבע הגמר של המפעל. גם באר שבע תהיה שם, אבל אצלה נראה שיהיה לא מעט על מה לעבוד עד מחזור הפתיחה נגד עירוני קרית שמונה. חמזה בארי (19) וראול גרשומוב (77) הבקיעו את שני השערים. שיר צדק סובב את הקרסול. לואי טהא שנפצע גם הוא ייבדק.

בנתניה, שמעון הרוש נפגע בצורה קשה בעצם השוק ופונה לבית חולים עם חשש לשבר. אנדריי מישצ'נקו פונה גם הוא לבית החולים אחרי שסובב את הקרסול. השניים שוחררו לביתם, אחרי שהתברר כי הרוש אינו סבל משבר וייבדק בהמשך השבוע, בעוד מישצ'נקו סובל מנקע קל.

0:2 למכבי נתניה על הפועל באר שבע

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. מגד גוזני
לא מוריד את הראש. ברק בכר/מגד גוזני

"במחצית השנייה היינו טובים יותר מאשר במחצית הראשונה", הודה ברק בכר. "צריך לקחת דברים בפרופורציות. אף אחד לא אוהב להפסיד, אבל השגנו את המטרה והמשכנו לרבע גמר גביע הטוטו. השחקנים נתנו הכול, רצו והגענו למצבים. אני מרוצה מההכנה של הפועל באר שבע, למרות ההפסד למכבי נתניה. גם במשחק הזה ראיתי דברים טובים. לליגה נבוא מוכנים, נראה מה מצבם של הפצועים ונדע לעשות התאמות. אף פעם לא נעים להפסיד, נכון - לא במשחק אימון ולא בגביע הטוטו, אבל זה קורה. זה חלק ממשחק הכדורגל וצריך לדעת לעשות גם את זה".

בכר המשיך: "זה משחק הכנה לליגה, שינינו הרכבים ושיטות וניסינו כל מני דברים. הרי כבר הבטחנו את המקום ברבע הגמר. ברור שהיו דברים לא טובים וכשאתה מפסיד אתה לא יכול להיות מרוצה. מאכזב להפסיד, אבל אני לא מאוכזב מהקבוצה. במחצית השנייה היה קצת יותר טוב, הגענו להרבה מצבים. במשחק הקודם ניצחנו 0:4 ולדעתי הגענו אז לפחות מצבים. לא נעים להפסיד, אבל בסוף זה מתיישר. אחרי ה-0:4 לא התלהבנו וגם פה לא ניכנס לדיכאונות. רגוע? אני תמיד רגוע. אני יודע פחות או יותר איך אשחק ביום ראשון, רק צריך להיות מי יהיה כשיר".

על אובידיו הובאן: "הוא מלך השערים שלנו ושחקן מאוד משמעותי, אבל הוא היה קצת עייף ולא רצינו לקחת סיכון איתו. הוא יהיה כשיר לפתיחת הליגה ורצינו לתת הזדמנות לעוד שחקנים. זה לא תירוץ".

על שיר צדק והפצועים: "הוא סובב את הקרסול ואני מקווה מאוד שיהיה כשיר ליום ראשון. גם לואי טהא ספג מכה ונקווה שיהיה בסדר. הפציעות של המגנים הימניים? אולי בסוף אני אחזור לשחק. באף קבוצה לא נפצעו ארבעה מגנים ימניים. בן ביטון אמור להיות כשיר, אבל מקסימום ישחק ילד מהנוער שהיה בסדר גמור היום".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שלומי דורה מאמן מכבי נתניה. מגד גוזני
חילוף מנצח. דורה/מגד גוזני

"כשעובדים ומשקיעים, גם כדורים שמטיילים ליד השער לא נכנסים", אמר שלומי דורה, מאמן מכבי נתניה. "לא הגיע לנו לספוג שער. סגרנו נכון ועמדנו טוב על המגרש. זו תהיה הדרך של מכבי נתניה. אנחנו לא מתהדרים בכוכבים ונצטרך להמשיך להיות מחויבים. היה הרבה מזל לראול גרשומוב שכבש כל כך מהר. לצערי סיימנו את המשחק עם שני שחקנים פצועים וזה לא נראה טוב".

דורה הוסיף: "רצינו לחכות לבאר שבע גבוה. ראינו את הקלטות ולמדנו את ההבדל, וידענו שאם נעבור את הזמן בלי לספוג נוכל לצאת קדימה ולכבוש. התכנית עבדה. ראיתי את חמזה בארי בקלטות וקיבלתי המלצות מאנשי מכבי חיפה, אני מקווה שפגענו. אנחנו מקווים שלא יהיו חדשות רעות מכיוון הפצועים: גם אנדריי מישנקו וגם שמעון הרוש בדרך לצילומים בבית החולים. נמאס לנו מהפציעות. זה לא נובע מבעיה בכושר גופני, זה רק חוסר מזל. מדובר בשני שחקנים חשובים מאוד לחלק האחורי".

על ישראל זגורי: "יש דיבורים, אני לא יודע אם זה על סף סגירה. ברגע שתהיה חתימה, נוציא הודעה מסודרת. זה עוד שחקן שיכול להוסיף לנו כוח בחלק הקדמי".

פגע בול במשחק הבכורה. חמזה בארי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully