וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמלות אומנותית: הנבחרת זכתה במדליות כסף וארד

16.8.2015 / 18:28

אחרי האכזבה בקרב-רב, הנבחרת זכתה במדליית כסף בתרגיל המשולב ובארד בתרגיל הסרט בתחרות גביע העולם בסופיה. נטע ריבקין סיימה שמינית בגמרי החישוק והאלות. התחרות הבא בקאזאן

נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית. GettyImages
מגיעות להן כל המחמאות. נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית/GettyImages

נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית אמנם פספסה הזדמנות לזכות במדליה בתחרות גביע העולם בסופיה, בולגריה אחרי שסיימה רק רביעית בתחרות הקרב-רב, אבל היום (ראשון) הנבחרת התנחמה בשתי מדליות, אחת מכסף והשנייה בארד, בתרגילים הבודדים בגמרים שנערכו בהשתתפותה. הנבחרת סיימה במקום השלישי בתרגיל הסרט אחרי שצברה את הציון 17.35, וסיימה אחרי רוסיה שזכתה בזהב (18.25) ובולגריה שהסתפקה בכסף (17.95).

מעט אחרי הזכייה הזו, הוסיפה הנבחרת מדליית כסף יוקרתית בתרגיל המשולב של החישוקים והאלות אחרי שצברה 17.5 נקודות. את המקום השני חלקה הנבחרת עם בולגריה שזכתה בציון זהה. רוסיה הוסיפה לעצמה זהב נוסף עם 18.5.

נטע ריבקין שסיימה עשירית בתחרות הקרב-רב הופיעה בשני גמרים, בחישוק ובאלות. אלא שהיא לא הצליחה לתפוס מקום על הפודיום כשבחישוק היא סיימה שמינית עם 17.2 נקודות ובהמשך היא הגיעה למקום השמיני גם באלות עם 17.8. מכאן תמשיך ריבקין לקאזאן, רוסיה, שם היא תשתתף בסוף השבוע בתחרות גביע העולם האחרונה לפני אליפות העולם שתצא לדרך ב-7 בספטמבר בשטוטגרט. יחד איתה ישתתפו גם ויקטוריה פילנובסקי (מקום 13 בקרב-רב) ולינוי אשרם הצעירה, כמו גם הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully