וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: ז'אורז'יניו סיכם לעונה אחת והצטרף רשמית

16.8.2015 / 17:14

הקשר הברזילאי בן ה-24, שעל מועמדותו והגעתו למבחנים פורסם בוואלה ספורט, סיים את תקופת המבחן וקיבל חוזה. אם יגיע זר נוסף, איגור יובאנוביץ' ישוחרר. האם גם חבשי יגיע?

one

ז'אורז'יניו, הקשר הברזילאי שנבחן לאורך תקופה ארוכה בבני סכנין, הצטרף היום (ראשון) רשמית לקבוצה לאחר שסיכם לעונה אחת. הקשר בן ה-24, שעל מועמדותו והגעתו למבחנים פורסם לראשונה בוואלה ספורט, הרשים מאוד את הצוות המקצועי בחודש האחרון ואחרי משא ומתן של כשבוע הגיעו היום הצדדים להסכמות לגבי תנאי החוזה.

ז'אורז'יניו שחקן נבחן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
עוד ברזילאי בסכנין. ז'אורז'יניו/אדריאן הרבשטיין

בשלב זה לסכנין חמישה שחקנים זרים, כשבצוות המקצועי מעוניינים בבלם נוסף, מה שעשוי להביא לשחרורו של איגור יובאנוביץ'. במועדון רוצים לראות את עאיד חבשי מגיע לקבוצה, אך אם זה לא יקרה ינסו להחתים מיידית את איציק כהן ששיחק בקבוצה בעונה שעברה.

בסכנין רצו מאוד את סיראז' נאסר והיום התבשרו שכדי להחתימו יצטרכו לשלם 750 אלף שקל דמי השבחה להפועל באר שבע, כשהחתמה כזו תתאפשר רק אם יגיע מימון חיצוני שיוקדש אך ורק להחתמתו.

בקבוצה יעניקו מנוחה היום לוויאם עמאשה ועלא אבו סלאח הפצועים והשניים לא יהיו בסגל למשחק גביע הטוטו מול הפועל חיפה, כאשר יובאנוביץ' יחליף את אבו סלאח ושלומי אזולאי יפתח בחוד. אמיר חלאיילה הצעיר יפתח על הספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully